![]() |
Sv: Offentliga toaletter
Citat:
Ja, grekisk skvalmusik:D //Kikh |
Citat:
|
Citat:
Är det nöd(-vändigt) att vara ironisk för en sådan skitsak!flabb_flab |
Citat:
Stackars L8P8, vad du får stå ut med pg a din oskyldiga tråd. Du får ursäkta oss arbetslösa/långlediga ny-kretensare:o //Kikh |
Citat:
Ja nu verkar han vara riktigt i gasen käre Jan. Men jag kan intyga att han , trots att han kan uppfattas som aningen krystad, är en riktigt rar man... Ang_elx //Kikh |
Citat:
|
Åhh oroa er inte för mig, jag har så kul så :D
Kan ju avslöja att nu är resan betald _B-anana så på skärtorsdagen åker jag och lilla familjen till Kreta. Är det något någon behöver från Sverige så säg till ;) |
Citat:
På tal om annat så tror jag att ämnet i sig, och ditt lockade alias, triggade WC-skämten hos många av oss. //Kikh |
Citat:
Yanna |
:D Ja man heter ju inte L8P8 utan anledning.. har faktiskt ett kort på mig själv med en potta på huvudet från när jag var liten, funderade på att byta min avatar här till den, men hittade inte var jag gjorde detAng_elx
|
Förresten Kikh, nu när vi var på Kreta i augusti, då lämnade jag ca 20 harlequin böcker på hotellet.
Så du kan gärna få de som jag läser på denna resan om du vill :-) |
Utan för mycket skitsnack så kan man undra varför det ibland finns tydliga skospår på toaletterkanter som saknar sittring/fjöl.
Det finns ju en del "ståtoa" men att stå på en "sitt toa" är nog lite ostadigt. Såg detta i en liten by i går och tänkte på detta forum. /O |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:14. |