![]() |
Sv: Fototävlingen - KWH
Fina bilder allihopa, har inte lyckats att utse min favvo ännu...
|
;) HJÄÄÄLP jag har inte röstat än!!! ;)
Tyckte ju när jag såg bilderna första gången att jag hade en klar favorit - men den har visat sig få allt starkare konkurrens med tiden, och nu tvekar jag mellan FYRA bilder!! Nån mer som inte har röstat?? Det är ju sista chansen i MORGON!! :eek: |
Citat:
|
Citat:
Eva |
Ska bli kul o se vilken bild som vinner:)
bye_bye Tommy ( utom tävlan ) P.s Och ännu roligare o se alla 387Ang_elx bilderna publiceras i nästa foto-tävling på fredag D.s |
Hur skall man klara detAng_elx Ögonen går väl i kors när man har tittat på så många bilder och man blir helt snurrig i skallen:D
Får väl göra som förra året.Skriva upp dom bilderna som man fastnar för med en gång och sedan våndas mellan dom:o :D Riitta |
Citat:
Det klarnar säkert om du tar din fredags-ouzo:) så röstar du på första bästa bild du ser efter den;) :D bye_bye Tommy |
Risken är väl stor att det blir ännu snurrigare efter denflabb_flab
Får nog vänta med ouzon efter bildtittningen:D Riitta,bildfantast:) |
Nu har jag röstat i alla fall.
Det blev inte den ursprungliga favoriten utan en som stod sig bättre i längden :D |
Citat:
Undrar vilken det kan vara:rolleyes: ? bye_bye Tommy |
Citat:
Men nu skulle jag vilja gissa lite var bilderna är tagna... Får man göra det offentligt så här i elfte timmen måntro? :rolleyes: |
Citat:
Gissa på duflabb_flab så får vi se. Fast sista dag att rösta är väl inte förrän i morrn ? Så kanske bäst att vänta ? bye_bye Tommy |
Citat:
|
Bilden 27 är ju speciellt svår och gissa, var den är tagen på:D
Riittabye_bye |
Citat:
Absolut För du ger dej väl inte iväg mot Helsingborg innan Jul hoppas jag ? Annars är det väl risk att vi missar våren i Syd-frankrike;) ? bye_bye Tommy |
I morgon blir det roligt:)
Vi får reda på vilken tröjbild är bäst, och får se alla dom fina nya tävlingsbilderna:D Synd att man skall jobba:( Vill vara hemma och se på bilder:D Riittabye_bye |
Citat:
|
Så venter vi i spenning på presentasjonen av vinnerbildene i den STORE fototävlingen
|
Citat:
|
Jag har inte va´tt med på ett tag, Jag är så nyfiken på den "stora" fototävlingen. Ngn som vet när vi får resultatet?
Anita:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:08. |