Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Rhodos (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Cactus fest eller familjhotell (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=19783)

Riittai 2009-08-09 22:49

Sv: Cactus fest eller familjhotell

Citat:

Ursprungligen postat av rhodosfanast (Inlägg 173999)
Jag har bott på Cactus fyra år o har inget att klaga på frukosten när jag var där 04 så hade dom frukosten där dom har gjort bord nu o då var det mindre plats nu är det större plats. Där är allt man kan välja ny bakat bröd varje morgon o det gäller o vara där i tid o inte komma precis innan dom stänger. Poolen har jag aldrig legat vid utan alltid varit på stranden för där är det skönare o ligger alltid på Windy beach o hyr utav Stavors en toppenkille. När man går över gatan o så går man till snett till vänster o ner på första gången när man kommer över gatan o han har solstolarna rakt ner vid duschen. Det är lungt o fridfullt o bo på Cactus o personalen i receptionen är jätte trevliga. Ifjor hade dom karaoke på tisdagarna men det tog slut för det kom inte så mycket folk dit o sen saknade dom den ena tjejen som var duktig o sjunga o som drog dit mycket folk.

Ni kommer inte att ångra er o bo på Cactus vi skulle åkt dit i år men dom hade höjt priset lite väl mycket så vi bokade Mallorca istället men nästa år är vi tillbaka på Cactus..

Trevlig resa till en underbar ö..

När jag var dit i fjol så var karaoke kvar på tisdagarna . Dom e så goa som håller i det . Till o med min systers dotte 3 år var uppe o sjung flabb_flab

rhodosfanast 2009-08-10 09:17

Tyvärr så upphörde karaoken eftersom hon som höll i det drog inte mycket folk o då ville ägaren inte ha det kvar. Jag känner den andra tjejen som har varit med två år innan o hon drog dit massor med svenska vänner som kom på semester o även dom på hotellet stannade kvar istället för att gå upp på rummen.

Cactus är ett kanon hotell men eftersom dom höjde priserna rejält först när dom släppte resorna så bokade vi istället Mallorca för det blev billigare där. Men sen fick ägaren sänka sina priser för det blev inte så mycket bokat. Ifjor betalade vi 18800kr för tre personer i år ville han ha det för två personer o då sa vi stopp..

Riittai 2009-08-13 16:38

Ja 18000 för två personer är för dyrt . Med tanke på att det bara är frukost med. Vi bokade med cactus först , men avbokade sedan . För mig o sönerna hade det gått upp 6000 kr sen förra sommaren ! Blev Ibiscus istället:D

anoula 2009-08-13 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av Riittai (Inlägg 177617)
Blev Ibiscus istället:D

Aha, där tänkte jag gå och ta en drink ikväll.

Riittai 2009-08-13 22:02

Ja det ska bli spännande att se hur det e där :D Hoppas dom har biljard där till sönerna.
Vad blev det för drink ? _B-anana

anoula 2009-08-14 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av Riittai (Inlägg 177673)
Vad blev det för drink ? _B-anana

Det blev inte Ibiscus och en drink utan en klassisk "rhodosbarrunda"... Var länge sedan, börjar kvickna till först nu.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:20.