![]() |
Sv: Under etthundra dagar!!!
Citat:
70 dagar - det är ju nästan ingenting! Det kommer plötsligt att gå SÅ fort. När man först är under 100, så går det snabbt för varje 10-tal man kommer ner. Marianne - som överväger om inte det snart är tid att beställa en biljett... Ang_elx |
Äntligen står vår nedräknare på 99 dagar_B-ananaEn sån här regnig dag längtar man ihjäl sig. Såg just att temperaturen nästan var 20 grader på Kreta idag...:) Ska gå in på Mitsos cam och drömma mig bort ett tag tror jag:cool:
Malin |
Tjohooooo!! Äntligen kan jag (med två timmar tillgodo :D) sälla mej till "tvåsiffrigt" klubben. _B-anana_B-anana_B-anana99,22,54 å några sekunder......
|
Visst känns det underbart....:)
|
Från och med idag tillhör även jag klubben som har mindre än 100 dagar kvar.
|
Och vi har endast 70 dagar kvar tills det är dags att återse Kreta igen_B-anana Har bokat våra två första och två avslutande dagar i Chania gamla stad hos härliga George på La Casa del Amore. Tydligen var jag rätt så tidigt ute eftersom han skrattade gott när han hörde att vi anländer i maj ;) Men vi vill verkligen bo hos honom vid en av de mest underbara gränder som finns i C.
Souiga med omnejd och ett par dagar i Rethymnon hoppas vi också att hinna med under våra två veckor. Ivi |
53 dagar kvar _B-anana
|
Vi har 57 dagar kvar...det kommer att gå fort! Å senaste helgen var jag i Rom och kände lite på värmen...sol och 18 härliga grader...
/Marco |
55 dagar kvar tills första gången på Rhodos _B-anana
|
49 dagar, 16 timmar, 49 minuter, ..._B-anana
tills jag är på väg till Thessaloniki /il |
98 dagar 40 min 10 sek kvar tills flyget till Rhodos går.
|
54 dagar kvar till Kreta.
|
20 dagar kvar till Athen...klapp_klap och en vända till Kardamili blir det oxå!
|
Jag blir smått avundsjuk när jag hör er, vill åka NU!!!!
|
52 dagar kvar.....jippie!!_B-anana_B-anana_B-anana
|
55 dagar kvar:DSå fort dagarna har gått sedan det var 100 kvarAng_elx:)
Riittabye_bye |
Här är inget bokat och lusten att boka är borta. Fortfarande mätt på Grekland sedan förra årets resa. Så brukar det inte kännas i april men faktiskt vill jag för första gången på flera år få uppleva vår svenska försommar fullt ut. Njuta av den skira grönskan i början av juni och den tidens lovande löften. Någar år sedan jag inte tilbringade junis två första veckor i Grekland. Kanske blir det en höstresa kanske inte.
Eva |
Om 16 dagar, 22 timmar och 14 minuter är det dags igen _B-anana
//Zanét bye_bye |
54 dager... til Naxos. Ooooo....
Er ikke noe flink til å telle baklengs, men akkurat når det gjelder dette så følger jeg med :-) |
59 dagar kvar tills vi är på Kreta igen :)
Malin - som har snöstorm utanför fönstret idag:eek: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:25. |