handdator

Visa fullständig version : Strul


ramses
2007-06-08, 18:04
Under den senaste veckan har jag haft problem med att komma in på Kalimera. Även med att sända inlägg, det avbryts. Detta inlägg är ett exempel på det, det här är andra försöket, får se om det lyckas. Kommer fram sidan "sidan kan inte visas" oftast, annars står den bara och söker hur länge som helst. Vill ju in och det känns så tråkigt dessa gånger. Är det fler som märkt av detta? Hälsn. Yvonne

laero
2007-06-08, 18:37
Är det fler som märkt av detta? Hälsn. Yvonne
Ja !!
Kan det bero på att Janne är i Grekland ? ;)

ramses
2007-06-08, 18:46
Vill helst inte tro det. Då blir det ett tufft halvår:eek:

anneli56
2007-06-08, 18:47
Ja det måste bero på det,det krånglar hela tiden,ibland kommer man in på helt andra sidor.Och det är inte fel på min dator,har provat från 3 olika!!
:)Anneli

Zanét
2007-06-08, 20:10
Det beror inte på att Janne befinner sig i Grekland ;) utan snarare på ett serverfel som nu tycks vara åtgärdat :)

//Zanét bye_bye
moderator

Moster
2007-06-08, 20:28
Tack Zanét för det beskedet klapp_klap Det låter tryggt att inte Kalimera-sidorna kommer att vara nedkopplade under tiden Janne är i Paradiset ;)

Moster :)

ramses
2007-06-08, 20:47
Tack för det beskedet, då är jag lugn igen. Trevlig helg

Janérik
2007-06-08, 23:21
Hmm, jag kommer inte in på www.kalimera.se eller www.kalimera.nu som jag brukar använda. Har gått småvarm hela dagen och kommer nu på att om jag bara skriver kalimera.se så fungerar det bra.

Mvh Janérik

Kalimera
2007-06-09, 08:36
Trodde först att hämnden för att vi ska vara borta sex månader är att Kalimera inte fungerar. Som väl är var det bara servern som strulade. Som Zánet skrev är felet avhjälpt nu. Hoppas det inte blir mer strul.

Idag skiner solen, äntligen verkar vädret stabiliserat sig. Skulle gärna skriva mer i forumet, men uppkopplingen är mindre bra så det tar en hiskelig tid att ladda sidorna. Hoppas på bättre uppkoppling senare under resan.

Janne bye_bye

Janérik
2007-11-08, 08:27
Jaha, nu är det nånting på gång igen. Då jag klickar på länkarna till de som fyller år så loggas jag ut och får logga in på nytt. Lite underligt att detta problem återkommer med någon månads mellanrum hela tiden, allt annat fungerar som det ska.

Mvh Janérik

Kalimera
2007-11-08, 09:49
Jaha, nu är det nånting på gång igen.Mvh JanérikJag har inte kunnat uppgradera programvaran på länge. Ska göra det inom kort. Hoppas buggarna försvinner då.