Visa fullständig version : Manglende hjemrejsebillet fra Apollo
Jeg rejser til Skopelos på mandag i 14 dage.
Jeg har købt to one-way billetter hos Apollo. Jeg har selvfølgelig fået udrejsebilletten, men har endnu ikke fået hjemrejsebilletten. Billetten bliver sendt 2-4 uger før afrejse, så principielt kan den komme på mandag, når jeg er rejst.
Er der nogen, der har lignende erfaringer, og hvad gør man?
Hilsen
Mette
Kan du inte skriva ut din biljett från datorn, allt du behöver är bokningsnummer och pinkod?
Jo, det kan jeg godt. Men status på billetten er, at den ikke er til udskrift endnu. Desværre...
Jeg har også kontaktet Apollo. De siger, at billetten bliver udskrevet automatisk af systemet :confused:
Om jag var du så skulle jag kontakta Apollo igen och fråga om det finns en möjlighet att få biljetten utskriven på Apollokontoret på Skopelos.
Vi hade också detta dilemma för ett par år sedan när utresan gick till Samos och hemresan från Rhodos med one-way-tickets och 25 dagars mellanrum. Men ta med bokningsbekräftelsen för hemresan och visa i incheckningen så ordnar det sig. Det var fler än vi som inte hade någon riktig biljett.
Celbe
Kalimera
2007-06-03, 10:11
Men ta med bokningsbekräftelsen för hemresan och visa i incheckningen så ordnar det sig. Vi hade heller ingen biljett när vi åkte hem från Rhodos förra året, det gick bra att checka in med bokningsbekräftelsen.
Vi hade heller ingen biljett när vi åkte hem från Rhodos förra året, det gick bra att checka in med bokningsbekräftelsen.
Fanns jag skulle nog känna oro att inte ha en "riktig" biljett i fickan. Hoppas det löser sig.
birgitta
Tak for oplysningen. Det beroligere mig. Selvom det kunne være godt at forlænge ferien i det uendeligebye_bye
Hei Mette. Du kan også stikke innom en nettkafe på feriestedet og ta ut billetten din der, det går bra. bye_bye
Jag har ocksa akt hem med bara bokningsbekraftelsen som "biljett". Nar jag akte ner i torsdags hade jag dock hunnit fa hemresebiljetten pa mail tva dagar innan men jag fragade anda pa Landvetter. Killen i incheckningen sa att "det enda de behover nar du ska hem ar ditt namn".
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.