handdator

Visa fullständig version : Lyckad Kalimeraträff (mini-)


Hasse
2005-06-10, 08:55
TACK SÅ MYCKET för den mycket lyckade och trevliga Kalimeraträff några av oss var på i går på Restaurang Faros på Södermalm i Stockholm !

Små lokala träffar spontant arrangerade berikar tillvaron mycket, TACK för initiativet Frappe !

Janne.....RACKARNS KUL att du "hängde på" !!



Trevlig helg och för övrigt trevlig semester till er som var med !



Hasse & Bettan

yvonne
2005-06-10, 09:29
Tack själva Hasse och Bettan, det är till att vara snabba så här på morgonkvisten.;)

Som Hasse skrev så var det en mycket trevlig kväll. Fler sådana träffar hoppas vi på i höst.

Yvonne

Hasse
2005-06-10, 09:45
Ja, här fås ingen respit med att flexa. 7.30 ska man va´ på plats men det är ju helg om c:a 7 timmar.



Hasse




Tack själva Hasse och Bettan, det är till att vara snabba så här på morgonkvisten.;)

Som Hasse skrev så var det en mycket trevlig kväll. Fler sådana träffar hoppas vi på i höst.

Yvonne

Frappe
2005-06-10, 09:50
Tack Ni som kom alltid kul att lära känna lite nya människor och som Hasse sagt, kul att du Janne kunde vara med! För det är ju trots allt tack vare dig och Kalimera man fått nya "Kalimeraner" till vänner. Kan tillägga att jag fortfarande är mätt!!

Camilla som ser fram mot fler träffar!!

Hasse
2005-06-10, 10:11
Lovar som sagt att höra av mig i höst för du-vet-vad. Då ska du få se på lokal träff !


Hasse




Tack Ni som kom alltid kul att lära känna lite nya människor och som Hasse sagt, kul att du Janne kunde vara med! För det är ju trots allt tack vare dig och Kalimera man fått nya "Kalimeraner" till vänner. Kan tillägga att jag fortfarande är mätt!!

Camilla som ser fram mot fler träffar!!

karinafp
2005-06-10, 11:41
Instämmer med övriga talare. En mycket trevlig kväll hade vi! klapp_klapklapp_klapklapp_klap Tack alla som var där!

(När födelsedagsbarnet kom hem, förärades han bl a en Kalimeratröja av senaste modell samt dito keps... ;) )

Karin

Kalimera
2005-06-10, 13:34
Jag sällar mig till "tackarna", det var en mycket trevlig kväll, bra mat, god stämning och väldigt trevligt sällskap. Hoppas att det inte var sista gången det anordnas "mini-kalimera-träffar" i Stockholm. Hädanefter ska jag gå varje gång. :p

Janne