handdator

Visa fullständig version : Villa Aqva


Maxi
2007-05-26, 00:10
Hej
Jag kommer att för första gången åka till Lefkas och Villa Aqva 4/6. Är det någon som har erfarenhet och tips till mig.

Elisabet
2007-05-26, 09:25
Hej och grattis till valet av ö! Lefkas är en jättevacker ö!

Jag antar att det är tips om Lefkas du vill ha? Jag måste få föreslå att du först läser de gamla trådarna, det finns många tips där! Om du sedan har mer specifika frågor så ställ dem gärna, då är det lättare att svara.

Och ha en härlig resa!!

Matece
2007-05-31, 10:37
Hej!

Vi ska åka till Lefkas 16/7 och bo en vecka på Villa Aqva. Kan du inte skriva och berätta om hotellet när du kommit hem? Hur ummern, servicen, omgivningarna mm var. Tack på förhand!

ZoM
2007-09-06, 10:00
Hej!

Är nyfiken på hur det var attt bo på Villa Aqva?!?
Vi har bokat en vecka där i under vår öluff ( e lite fega och bokar innan) och såg via Google earth att det låg lite konstigt, blev orolig att det ej fanns fin strand i närheten. Ni som bott där kanske kan berätta hur stranden såg ut som låg enligt beskrivningen 20 min från hotellet.

Mvh Zandrah

Surfdude
2007-09-09, 01:33
Såvitt jag kan förstå ligger Villa Aqva i byn Karioti uppe i bergen, vilket innebär att det är en bra bit ned till stranden - Om det inte är "högvatten" förstås! :D

Bästa stranden i närheten är nog Kathisma beach på västkusten, c:a 30 minuter med bil på vindlande vägar genom ett fantastiskt landskap!

Lycka till!

PO
2007-09-09, 21:55
Ag. Nikitas strax intill är en riktigt mysig bystrand.

//PO bye_bye
-12 dagar..

Emmalotta
2007-11-14, 10:36
Hej,

Vi har också bokat på Villa Aqva, 16/6 och två veckor framåt - tyvärr har jag inga erfarenheter att dela med mig av men jag följer tråden med spänning.

Mvh

Emma