Visa fullständig version : Jeg er så fornøyd
med mitt nye VISA kort :)
Bildet av meg er det samme gamle...., men på forsiden har jeg nå et
g r e s k motiv :D
Når man helst vil bruke a l l e pengene sine til reiser og opphold i Hellas,
må det da passe godt med gresk bilde på Visakortet flabb_flab
I min bank er det et nytt tilbud at man kan sende inn egne digitale bilder til bankkort.
Har det vært mulig lenge i Sverige?
:)Kari
I min bank er det et nytt tilbud at man kan sende inn egne digitale bilder til bankkort.
Har det vært mulig lenge i Sverige?
Min bank har tyvärr inte den möjligheten, ingen annan vad jag sett heller.
Vi har inte kort på oss själva heller, Visa kortet brukas tillsammans med legitimation eller PIN-kod
Jag hade naturligtvis valt ett Greklandsmotiv om jag haft möjlighet, vad härligt det låter!
// Helén
Va, har ni legitimationen på själva kortet? Det har jag aldrig sett:D
ciakoohler
2007-05-26, 13:26
Finns i de nordiska länderna o kanske flera andra med,det vet jag däremot inget om.
Jag tror att det varit så rätt så länge i Norge, undrar varför inte vi har det?
Det är ju perfekt, förutom att jag då inte lika lätt kan använda min mans kortflabb_flab
// Helén
Jag tror att det varit så rätt så länge i Norge, undrar varför inte vi har det? Det är ju perfekt, förutom att jag då inte lika lätt kan använda min mans kortflabb_flab// Helén
Helt siden vi kunne få bankkort på lønnskontoen har de vært med legitimasjon. Mitt kort er ikke et kreditkort, men et Postbankkort med Visa.
På Kredittkortene mine ( Mastercard og Diners) er det underskrift, men ikke bilde.
Beklager at jeg var litt unøyaktig og skrev Visakort bye_byeKari
Jag försöker förgäves komma på en skojig nackdel med att ha kombinerat bankkort och legitimation för att göra en kul Norgevits - men jag kommer inte på nåt:o
Tvärtom kommer jag bara på fördelar.
Är det vi svenskar som förtjänar Norgehistorierna numera:eek:?
;)
[quote=inkfish;91575]Jag försöker förgäves komma på en skojig nackdel med att ha kombinerat bankkort och legitimation för att göra en kul Norgevits - men jag kommer inte på nåt:oTvärtom kommer jag bara på fördelar.;)[/quote
flabb_flabflabb_flabflabb_flab - vi er jo ikke b a r e dumme her oppe på berget ;)
Elisabet
2007-06-25, 16:21
Inte leg på kort men kort på kort man man få nu: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,146851,00.html
Inte leg på kort men kort på kort man man få nu: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,146851,00.html
Sedär ja, någon med inflytande på Swedbank som brukar läsa inläggen på Kalimeraflabb_flab
För egen del är det bara att hoppas på att det även finns någon på Bohusbanken, del av Danske Bank som läser här.
// Helén
Men åh vad fint! Då kan man ju ha nån fin bläckfiskbild som man själv har tagit. Jag måste byta bank:cool:
Handelsbanken har den möjligheten också. Funderar på ett greklandsmotiv.
Eva
martinifk
2007-06-26, 01:10
Funderar på ett greklandsmotiv.
Eva
Skulle inte tveka. ;) :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.