handdator

Visa fullständig version : Photobucketfråga


Lissi
2007-05-25, 12:51
Helt plötsligt när jag ska göra sista steget i processen från photobucket till forumet, dvs när jag klickar på "infoga bild" i min tråd, så kommer det upp en ruta med ny "layout" där jag ska klistra in filen som jag kopierat..Det går ju men sen kommer aldrig bilden upp, bara det röda krysset! Hur fasen gör jag då?? Just den "rutan att klistra in i har jag aldrig fått förut, dem har sett annorlunda ut...
Kan någon hjälpa?? Eller har ni haft samma problem..Förra veckan var det inget som helst problem, men då vardet en annan ruta att klicka i länken i...JAg har ju t o m lyckats lära andra detta och nu är det stört omöjligt!
Låter vimsigt kanske...Men jag är inte så teknisk...:confused:Ang_elx

Lissi - som litar till andras kunskaper!

Elisabet
2007-05-25, 13:21
När jag provar nu så kommer det upp en exakt likadan ruta som det alltid brukar göra.

Undrar om Kalimera antingen spelade dig ett tillfälligt spratt (programvaror kan göra det, visserligen finns det alltid en logisk teknisk förklaring, men mänskligt ser det ofta inte så ut :rolleyes: ) - eller om du möjligen råkade klicka på fel ikon, till exempel 'Infoga länk' istället för 'Infoga bild' ?

Lissi
2007-05-25, 13:25
Nä inte alls fel ikon...den jag alltid haft..men i rutan som kommer upp står det bla "kalimera" i ett fält, DET har det aldrig gjort....
Nåväl...jag låter väl bli att lägga in bilder istället;)

Lissi

Elisabet
2007-05-25, 13:27
Du gör väl regelbundna virussökningar i datorn?

Lissi
2007-05-25, 13:36
Oh ja, gubben har installerat flera olika sorters som går med automatik ..i tid och otid skulle jag vilja påstå...:D
Nä jag försöker igen..Ikväll kommer "supporten" hem igen ..han är i Sthlm på teknikmässa!;)

Elisabet
2007-05-25, 13:50
Ja prova igen, det var säkert bara något tillfälligt "obegripligt" som hände.