handdator

Visa fullständig version : ÄNTLIGEN...


skrutt
2007-05-24, 11:21
Äntligen bär det av till Skiathos igen...på måndag kl 07.00.Har sett att det
varit ganska dåligt väder,men nu tycks det vända!!Oj va jag längtar...
Vi ska bo på Lenio vid Megalli Ammos som vi gjort dom senaste åren.Förra året sa Kostas till oss att priserna "över det hela" kommer att höjas rejält pga av EU...är det nå´n som vet??_B-anana:mad:

Me
2007-05-24, 15:29
Det började regna i fredags och har regnat av och till sedan dess. Idag har det öst ner tidvis, men just nu är det uppehåll. Någon sa att det skulle bli bättre till helgen så vi får hoppas på det!
När det gäller priserna har jag inte märkt någon markant skillnad sedan tidigare år.

aleakim
2007-05-25, 15:51
Hej!
Vi ska oxå åka på måndag kl 7.00, då ses vi där (landvetter eller?)
Har varit orolig för vädret, hade sådan otur förra året (bulgarien) så nu vill vi ha soool!

bye_bye

Lisafia
2007-05-25, 16:07
Hej!
Vi ska oxå åka på måndag kl 7.00, då ses vi där (landvetter eller?)
Har varit orolig för vädret, hade sådan otur förra året (bulgarien) så nu vill vi ha soool!

bye_byeVi åker veckan efter. Längtar som en dåre. _B-ananaDet är första gången på Skiathos för oss. Förväntningarna är gigantiska, har läst så mycket om de fina stränderna. Undrar om de är lika fina i verkligheten. Hoppas vädret hinner ändra sig tills vi kommer ner. :)

Lena*
2007-05-25, 17:01
Ngn som hört ngn väderprognos för de kommande dagarna på Skiathos? Min syster åker också ner på måndag, vill gärna att dom får bra väder! :)

skrutt
2007-05-26, 16:05
Ngn som hört ngn väderprognos för de kommande dagarna på Skiathos? Min syster åker också ner på måndag, vill gärna att dom får bra väder! :)
klapp_klapDet fina vädret börjar i morron har jag sett...underbart!Sen ser det ut att bli bra hela veckan._B-anana

skrutt
2007-05-26, 16:07
Hej!
Vi ska oxå åka på måndag kl 7.00, då ses vi där (landvetter eller?)
Har varit orolig för vädret, hade sådan otur förra året (bulgarien) så nu vill vi ha soool!

bye_bye
bye_byeVi ses på Landvetter...och vädret ska bli SOOOOLIGT._B-anana

Tom
2007-05-26, 17:56
Ngn som hört ngn väderprognos för de kommande dagarna på Skiathos? Min syster åker också ner på måndag, vill gärna att dom får bra väder! :)


Hej !
Här får du en 10 dagarsprognos : http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/tenday/GRXX0021
Det ser lovande ut !
/ Tom

Lena*
2007-05-27, 19:52
Tackar för väderprognoser! klapp_klap
Lena*.

Oliv-ewa
2007-06-04, 22:42
Jag är precis hemkommen från Skiathos och bodde oxå på Lenio..
Jag märkte då ingen skillnad på priserna.

Äntligen bär det av till Skiathos igen...på måndag kl 07.00.Har sett att det
varit ganska dåligt väder,men nu tycks det vända!!Oj va jag längtar...
Vi ska bo på Lenio vid Megalli Ammos som vi gjort dom senaste åren.Förra året sa Kostas till oss att priserna "över det hela" kommer att höjas rejält pga av EU...är det nå´n som vet??_B-anana:mad: