handdator

Visa fullständig version : Rhodos - Marmaris


lenlin
2005-06-09, 18:11
Är det någon som kan tipsa mig om hur man gör med valutaväxling inför en dagsresa Rhodos - Marmaris.

Kalimera
2005-06-10, 13:31
Är det någon som kan tipsa mig om hur man gör med valutaväxling inför en dagsresa Rhodos - Marmaris.Du borde kunna växla på Rhodos tycker jag. När jag åkte till Turkiet från Samos växlade jag när jag kom över till Turkiet, det var en usel kurs. Men det är några år sedan, idag borde du kunna växla i Grelkland.

Janne

iakk
2005-06-10, 14:47
Vi har också tänkt göra en dagstur över till Marmaris när vi åker till Rhodos i augusti, nu börjar jag fundera på om man kanske gör klokast i att växla här hemma innan man åker?

/Kajsa

rhodosfanast
2005-06-10, 19:00
:) Du kan betala med euro i Marmaris för det har guiderna sagt som jobbar på Rhodos..Man måste oxå lämna sina pass för att få dom stämplade innan man åker över till Marmaris ifrån Rhodos..O så skall man pruta som bara den i Turkiet för dom luras med sina priser dom har dom aldrig angivna..Jag hörde några som hade varit över ifjor sommar i Marmaris o sa det var dyrt där eftersom där har de flesta höginkomstagare av turkar sin semester...