handdator

Visa fullständig version : 18 timmar kvar


nilam
2007-05-16, 12:47
Äntligen står det inga dagar på nedräknaren utan bara timmar:)
Om 18 timmar bär det iväg till Kreta igen_B-anana Hoppas väderleksrapporterna har fel bara...vill inte ha regnsnyft_drop

Hälsningar Malin & Co

Masouraki
2007-05-16, 12:48
Trevlig resabye_bye Det blir säkert soligt och varmt när ni väl är framme:)

Kalimera
2007-05-16, 12:49
Trevlig resa! bye_bye

nilam
2007-05-16, 12:52
Trevlig resa! bye_bye

Tack!

Vilken tur jag hade att Kalispera-linnet kom idag så det hann packas ner i resväskan:D Tack för det!

Malin

Athanasia
2007-05-16, 12:52
Trevlig resa,kommer ner till Kreta nästa torsdag.bye_byebye_bye

LN
2007-05-16, 13:01
Ha det jättebra, hoppas även jag på bra väder då vi lämnar Kastrup kl 15.15 imorgon med destination Kalamata
bye_bye

UlfWiman
2007-05-16, 13:03
Varför får alla åka till Kreta utom jag?
Kanske man skulle ta en tripp till Athen för att sedan åka tillbaka.
Tyvärr går det så mycket pengar i storstan.

Uffe

Athanasia
2007-05-16, 13:05
Vi vill ju inte att Du ska känna Dig ensam på ön,Uffe.;)

Lotta E
2007-05-16, 13:27
Japp, nu sticker vi!
Det skall bli så härligt!

Lotta och Moa

MIAS
2007-05-16, 14:07
Trevlig resa tjejer!! Ni får det nog superkul!bye_bye

Millie
2007-05-16, 15:37
Åh vad härligt, men vi kommer ner på Söndagkväll så det är inte så långt kvar för oss heller som tur är! Jag tror inte att vi ska oroa oss för vädret det dåliga båser säkert på sidan om. Ha en skön resa och hälsa Kreta att även vi dyker upp (eller ner) snart!!!!
klapp_klap flabb_flab _B-anana bye_bye

Tigerflickan
2007-05-16, 17:22
Ha en jättetrevlig resa.bye_bye Vi åker imorgon kl. 16.40 lyfter planet med mig och sambon ombord förhoppningsvis, har inte börjat packa ännu.:eek: (brukar börja packa minst en vecka innan jag ska åka i vanliga fall därav:eek::)) Vill inte heller ha regnsnyft_dropsnyft_drop, fick nog av det förrförra vintern på kanarieöarna, regn i sex dagar av sju och svinkallt__D. Så nu hoppas jag på sol, sol, sol, massor av
sol. flabb_flab Slutdestination Platanias, ber en stilla bön till vädergudarna.

nilam
2007-05-16, 17:55
Ha en jättetrevlig resa.bye_bye Vi åker imorgon kl. 16.40 lyfter planet med mig och sambon ombord förhoppningsvis, har inte börjat packa ännu.:eek: (brukar börja packa minst en vecka innan jag ska åka i vanliga fall därav:eek::)) Vill inte heller ha regnsnyft_dropsnyft_drop, fick nog av det förrförra vintern på kanarieöarna, regn i sex dagar av sju och svinkallt__D. Så nu hoppas jag på sol, sol, sol, massor av
sol. flabb_flab Slutdestination Platanias, ber en stilla bön till vädergudarna.

Ha en trevlig resa ni oxå...vi ses kanske:)

Malin

Hellen
2007-05-16, 18:01
Trevlig resa till er alla!
// Helén

Lissi
2007-05-16, 18:08
Ha en jättetrevlig resa.bye_bye Vi åker imorgon kl. 16.40 lyfter planet med mig och sambon ......slutdestination Platanias, ber en stilla bön till vädergudarna.

Oj det blir fullt hus i Platanias med Kalimerafolk!! Ha så trevligt och kläm en ouzo från oss i Lund!

Lissi och cbriss

Vanja
2007-05-16, 19:22
Äntligen står det inga dagar på nedräknaren utan bara timmar:)
Om 18 timmar bär det iväg till Kreta igen_B-anana Hoppas väderleksrapporterna har fel bara...vill inte ha regnsnyft_drop

Hälsningar Malin & Co


Jag (Vanja) är också på väg till Kreta. Denna gång åker jag med dotter, svärson och barnbarn 4 år, och inte med min syster som jag brukar. Vi ska bo i Gerani. Har aldrig bott där förut men hoppas på det bästa. På min nedräknare står det 11 timmar tills vi lyfter. Allting är packat och klart sen en vecka.

Hälsningar Lena (Vanja), Hanna, Micke och Melvin

nilam
2007-05-16, 20:35
Jag (Vanja) är också på väg till Kreta. Denna gång åker jag med dotter, svärson och barnbarn 4 år, och inte med min syster som jag brukar. Vi ska bo i Gerani. Har aldrig bott där förut men hoppas på det bästa. På min nedräknare står det 11 timmar tills vi lyfter. Allting är packat och klart sen en vecka.

Hälsningar Lena (Vanja), Hanna, Micke och Melvin

Hahaha...tänk vilken Kalimerafest vi hade kunnat ordna där nere:D Det måste vara ovanligt att sååå många Kalimeror åker på samma gång tll samma ö...eller?

ha en trevlig resa:)

Malin

martinifk
2007-05-17, 00:36
Ha en trevlig resa :)