handdator

Visa fullständig version : Buss från flygplatsen...


Knallen
2005-06-07, 23:02
Hej
Jag undrar om någon vet hur lång tid det tar med expressbussen från flygplatsen till Pireus?

Calle
2005-06-07, 23:50
Hej
Jag undrar om någon vet hur lång tid det tar med expressbussen från flygplatsen till Pireus?

Hej! Senast (i april) när jag tog direktbussen (express vill jag inte kalla den!) från Atens flygplats till Pireus så tog det cirka 90 minuter, men det beror ju helt på rådande trafiksituation. Avsätt två timmar för att vara på den säkra sidan! Lägg sedan till "promenixandet" till båten från busshållplatsen i hamnen beroende på vilket rederi ni ska vidare med!

Calle!

Knallen
2005-06-07, 23:58
Tack Kalle
Med andra ord så gäller det att fylla på vattenförrådet innan man kliver på "Expressbussen"...

Calle
2005-06-08, 00:09
Tack Kalle
Med andra ord så gäller det att fylla på vattenförrådet innan man kliver på "Expressbussen"...

Ja!
Samt tömma blåsan innan ni kliver ombord på bussen!! Toalett finnes icke på bussen!
Stick upp en trappa till avgångshallen på flygplatsen, där finns massvis med toaletter, i ankomsthallen när ni kommer tror jag bara att det finns en enda "mugg", längst bort till vänster i den långa hallen och det är en bra bit från busshållplatsen!!

Calle!