handdator

Visa fullständig version : Stränderna var fulla idag!


Frappe
2007-05-12, 20:34
+34 grader varmt i Athen idag och stränderna var fulla med bad glada människor klapp_klap klapp_klap
Tyvärr oxå den första branden för i år på Penteli, man hann dock att släcka innan elden spred sig för mycket! :mad:

Camilla

Lissi
2007-05-12, 22:03
OJ!!!! Visst kan man fundera över klimatet!!:(

Lissi -som felbokade en resa idag!!!:eek::D

Tom
2007-05-12, 22:42
Lissi -som felbokade en resa idag!!!:eek::D
[/QUOTE]

Kee???:confused:
Vadå felbokade ? E de bokat till Grekland är det inte helt fel ?

/ Tom

Lissi
2007-05-12, 23:09
Kee???:confused:
Vadå felbokade ? E de bokat till Grekland är det inte helt fel ?

/ Tom[/quote]
NEJ!!! Jag bokade en skitbillig resa till BARCELONA 21 juni...allt gick så bra..men nånstans så blev det fel...för när bekräftelsen kom så var det till MADRID en vecka 21juni t o m 28 juni...:confused: :confused: Gissa om vi skrattade!!! Men so what??? Nu har vi flyg och bil en vecka att utforska Spanien på....Bilhyra var ju ett måste, för Madrid har vi ju redan bokat en vecka över nyår.... SÅ... nu åker vi runt en vecka på spanska fastlandet i juni...TAPAS..MUMS:p :p :p
Så det kan bli........:D

Marianne
2007-05-13, 10:31
flabb_flab :D :)
TVÅ gånger till Spanien på samma år, Lissi!
Tur att du i alla fall har EN resa bokad till Grekland!

Men för att hålla mig till ämnet: Det ser UNDERBART fint ut i Grekland dessa dagar. Jag skulle gärna vara där den här veckan när vädret har slagit om från sommarväder till vanligt vårväder här hemma! Men det är nu inte så dumt det heller, vackert är det i alla fall med vårväder här hemma.

Lissi
2007-05-13, 11:37
Jag hoppas verkligen att den härliga värmen håller i sig i Grekland! Min dotter med familj åker till Kreta på torsdag och visst är det roligare med två barn med om vädret är fint!!!!

Lissi - nöjd med vädret här hemma

monica
2007-05-14, 08:15
Igår åkte vi till Schinias, en lång strand som ligger ca 4 mil från Aten.
Vi cirkulerade med bilen i 40 minuter innan vi hittade en plats i skuggan.
Med 2 barn plus en kompis som följde med, blir det lite gnäll på slutet.
Har sällan sett så mycket bilar där, halva Aten hade åkt dit.
Inte ens augusti brukar det vara så mycket folk. Till slut kom vi alla i vattnet och det var jätteskönt,
mitt premiärdopp för iår, tom karln badade som är grek. :eek:

Sedan satt han i skuggan och jag i solen som vanligt. Ungarna var i vattnet i 5 timmar, förutom avbrott när de kom upp och åt. Helt uuuunderbar dag

Lika varmt idag, 34 grader ska det bli, och täckena har åkt i tvättmaskinen.

_B-anana Välkommen härliga sommar _B-anana

Frappe
2007-05-15, 00:08
[QUOTE=monica;89379]Igår åkte vi till Schinias, en lång strand som ligger ca 4 mil från Aten.

Nästa gång åker ni förbi Schinias så långt bort ni kommer och tar er till "Dikastika" där hittar ni en egen klippa att bada och dyka ifrån. Detta är "mina" bad områden.....

Camilla