handdator

Visa fullständig version : Ikaria - Rent a Car

Susie
2007-05-10, 07:43
Jeg har ikke tidligere været på Ikaria og har læst her i forummet, at der ikke er bus fra lufthavnen. Derfor tænker jeg på at leje bil ved ankomst. For 4 dage siden mailede jeg 3 af de Rent-a-Car-firmaer, der er nævnt på Ikaria Islands website. Ingen af disse firmaer har svaret. Har de ikke åbent for sæsonen endnu? Eller er det muligt at leje direkte i Ikarias lufthavn uden forudbestilling? Jeg ankommer d. 29. maj.

Er der nogen, der ved noget, bliver jeg glad for information.

xenos
2007-05-10, 08:41
Er der nogen, der ved noget, bliver jeg glad for information.

Jag vet naturligtvis inte varför de fyra uthyrarna på Ikaria svarar. Ta en taxi till Ag. Kirikos, ganska kort sträcka. Där är jag säker på det finns bilar att hyra d.29/5.

Lefteris

Susie
2007-05-10, 14:00
Det var en rigtig god idé. Tak for hjælpen :)

Spyros-viking
2008-04-29, 20:07
Jeg leide bil i Agios Kyrikos i fjor sommer. Såvidt jeg husker, ringte jeg to ulike firmaer på forhånd, og ingen av dem ville ta i mot forhåndsbestilling. "Bare kom innom når du er her, vi har alltid biler" sa de. Og det stemte. Selv om jeg reiste midt i juli, var det bare å gå ned til utleieren dagen før, så hadde de bil klar til meg neste morgen.

Jeg husker ikke hva firmaet het, men den lå innerst i kroken av havnepromenaden, like ved trappa som går opp til politistasjonen og hotell Kastro.

God reise - Ikaria er en øy for Hellas-kjennere! :-)