handdator

Visa fullständig version : Ridning, minigolf m.m.

Drakulla
2007-05-01, 14:43
Finns det ridning någonstans i närheten av Agia Marina? Finns det minigolfbanor i Agia Marina?

/Drakulla

nilam
2007-05-01, 15:01
Minigolf finns....ridning tror jag inte finns, har aldrig hört talas om det iaf.

Malin

Kikh
2007-05-01, 15:18
Minigolf finns minst 3 bara i Agia Marina. Hästar att hyra ska finnas i närheten, drygt 2 mil bort, men jag har inte en aning om i vilken riktning och har heller aldrig sett några hästar. Kossor finns däremot i Platanias, väl gömda. Gissa om jag blev snopen när jag såg dem härom året.

Det här finns, i eller nära Agia Marina:
Water-Sports, Para-gliding, Water-Skiing, Scuba Diving, Surfing, Sailing, Mini-cruises, Water Fun Park, Horseback Riding and Tennis. These are a few of the activities you can find at Kalamaki, Platanias, Santa Marina, Stalos, and Agio Apostoles.

Kickie, som knappt har tid att sola eller sova:)

met
2007-05-03, 19:51
Hej,
Man kan boka ridturer på ett ställe som ligger utanför Geogopoli, de kan hämta i Ag Marina mot en kostnad på 5 el 8 euro. De har både strand och bergsturer. Tre i vårt gäng var iväg igår och red på stranden, en två timmars ritt i solnedgången. Det finns både nybörjar, medel och avancerade turer. Vi såg lappar om det på turistbyrån i Platanisa så det borde finnas info i Ag Marina också. De var helnöjda och ägarinnan var jätte trevlig. Fina och välmående hästar. Hjälp, chaps och boots kunde man låna el hyra. En ridtur på 2 timmar kostade ca 35 euro.
Minigolf finns det flera.

Drakulla
2007-05-04, 18:11
Tack för svar! bye_bye