handdator

Visa fullständig version : Vår/bilder från Peloponnisos


Tom
2007-05-01, 10:27
Hej !
Lite vårbilder från vår vårresaflabb_flab på södra peloponnisos .
/ Tom&Bodil
http://picasaweb.google.se/gustafsson.tom/VRresaPeloponnisos

Marianne
2007-05-01, 11:14
Åååhh, säger jag bara. Det är sådana bilder som gör det lite svårt att hoppa över vårens resa i alla fall, även om vi också känner oss nöjda med det beslutet.:)
Våren är en härlig tid - tack för de OTROLIGT vackra bilderna från Peloponnisos!klapp_klap

Susie
2007-05-01, 14:14
Det var vel nok herlige billeder klapp_klap. Tusind tak fordi jeg måtte kigge med :).

Annki
2007-05-01, 14:40
Åh så fantastiskt vackra bilder! Peloponessos är kvar på vår önskelista ännu mer efter att ha tittat på dina bilder. TACK!

Ann-Kristin bye_bye

Lissi
2007-05-01, 19:21
Men ÅH så kul att se att ni bodde i "vårt" rum i Kardamili...Vi åt frukost vid det blå bordet för bara några veckor sen och det hus som finns på bilden "Gorgona Kardamili" är ju exakt där vi bodde...Visst var där FINT!
ÅH nu börjar jag nog planera nästa års tur redan!!;)
Fantastiska bilder, flera av dem har vi ju "dubletter" av!!:D

Lissi

Tom
2007-05-01, 19:40
Men ÅH så kul att se att ni bodde i "vårt" rum i Kardamili...Vi åt frukost vid det blå bordet för bara några veckor sen och det hus som finns på bilden "Gorgona Kardamili" är ju exakt där vi bodde...Visst var där FINT!

Lissi

Ja Du Lissi.... !

Det var nog det bästa boende vi haft efter 30 års resande i Grekland. Allting i toppskick , vattenkokare, kaffebryggare, strykjärn mm , mm, plus läget !

Priset ? 40e/natt är överkomligt, även för en pensionärAng_elx !

Och det roliga var ju att jag rekomenderade det obesett.

Internet...det är inte helt fel ?

Lissi
2007-05-01, 21:00
Och det roliga var ju att jag rekomenderade det obesett.
Internet...det är inte helt fel ?

Du får så GÄRNA rekommendera fler ställen!;) Vi ska ju till Peloponnessos nästa påsklov också.....En vårresa där kommer nog att bli tradition.

Lissi - som gläder sig åt Kalimerafesten på lördag.

coanma
2007-05-01, 21:32
Gorgona ser bra ut, hvor finner jeg dette pensjonatet på nettet? :)

Tom
2007-05-01, 21:43
Här finns det !

http://www.kardamili-greece.com/en/accommodation/apartmentsstudios/lessirenes/lessirenes.html

/ Tom

Lissi
2007-05-01, 21:57
JA jag kan VERKLIGEN rekommendera dem! Vi var de allra första gästerna i deras nya studios och värdparet var SÅ trevliga. De öppnade sin servering/restaurang för säsongen den dagen vi åkte!

Lissi

coanma
2007-05-01, 22:01
Takk skal du ha :D

Kalimera
2007-05-02, 11:01
Härliga bilder Tom. Tack för att du delar med dig. Githio ser väldigt fint ut. Vi ska till Peloponessos i sommar. Frågan är hur vi ska hinna med allt vi vill se. Där finns så mycket!

Marianne
2007-05-02, 11:26
...Vi ska till Peloponessos i sommar. Frågan är hur vi ska hinna med allt vi vill se. Där finns så mycket!
flabb_flab :D :) ;) Ang_elx
Hinna med? Var det 5 eller 6 månader ni har?flabb_flab flabb_flab
Grekland finns kvar även nästa år, Janne!:rolleyes: bye_bye