handdator

Visa fullständig version : Inlägg sedan senaste besöket.


bob-kåre
2007-04-24, 15:01
Skulle vara bra om det gick att se alla inlägg sedan senaste besöket och ej bara "dagens inlägg" tro det eller ej ibland missar jag några dagar. :)

Ioslina
2007-04-24, 15:44
det kan man ju redan!

Kalimera
2007-04-24, 15:45
Är du inloggad klickar du på Nya inlägg, då kommer alla nya inlägg upp sedan du sist var inloggad.

bon
2007-04-24, 17:01
Egentligen vore det bra om man kunde välja datum. Jag brukar ta "nya inlägg" men så händer det något innan man hinner kolla igenom, följaktningsvis blir man utloggad och sedan finns de inte mer under "nya inlägg".

birgitta

bob-kåre
2007-04-24, 17:34
Oj :o Jag hade visst missat den funktionen.. har alltid gått in på dagens inlägg. Ber om ursäkt för den missen.

Elisabet
2007-05-01, 13:44
Är du inloggad klickar du på Nya inlägg, då kommer alla nya inlägg upp sedan du sist var inloggad.Det skulle man kunna tro, men så är det inte. Under 'Nya inlägg' visas bara de trådar där det skrivits inlägg under de senaste 24 timmarna, dock max 50 stycken (vilket ibland är färre än vad som skrivits sista dygnet). Funktionen är alltså exakt densamma som under 'Dagens inlägg' i Snabblänkar.

bob-kåres önskan är med andra ord helt relevant. Eftersom jag inte läser alla inlägg saknar jag inte möjligheten att se alla inlägg sedan man senast var inloggad, men förut när jag läste allt saknade jag den.

bob-kåre
2007-05-02, 08:55
Jag upptäckte precis det jag med Elisabet, var senast inloggad 30 april 17:17 står det och det äldsta medelandet jag får upp när jag klickar på nya inlägg är från igår 13 någonting.. fast det kanske inte är någon som skrivit något mellan dom tiderna ;)

Elisabet
2007-05-02, 09:56
Det är ingen nyhet heller. När den här programvaran infördes vill jag minnas att vi var flera som störde oss på att man tappade en massa inlägg när man varit borta ett tag. Men man vänjer sig... Och om man som jag ändå inte längre läser allt så spelar det ju ingen roll att inläggen försvinner. Fast för den som inte vill missa några inlägg är det ju dåligt att man inte kan se allt som skrivits sedan man var inloggad sist.

Kalimera
2007-05-02, 10:21
Fast för den som inte vill missa några inlägg är det ju dåligt att man inte kan se allt som skrivits sedan man var inloggad sist.Funktionen finns, men är processorskrävande och skulle göra forumet slöare.