handdator

Visa fullständig version : Kommer det bli fler avgångar i båttidtabellen för juni?


Myslo
2007-04-22, 15:30
Håller på att fundera ut hur vi ska åka från Milos till Athen den 16e juni. Förr tillfället finns det bara en båt den dagen på gtp.gr, en high speed-båt som avgår kl 12.15. Helst hade jag velat åka lite senare. Tror ni det kommer komma upp fler turer? :rolleyes:
Anledningen till att bestämma sig snart, är ju att det verkar väldigt smidigt att flyga från Milos till Athen. Men då måste man ju vara kvar på den ön tills dess man ska åka hem. :p Vi tänkte ta Serifos och kanske Sifnos på vägen ut. Samtidigt, eftersom vi ska vara i Athen ett par dagar före flygresan, måste vi ju ta oss från flygplatsen till Athen ändå. Det verkar mycket kortare från Piraeus till Athen...

Tror ni alltså att det kommer gå fler båtar än vad det verkar som nu?

/Matilda - gillar verkligen den här sidan, helt underbar för en förstagångsöluffare som jag! :D

inkfish
2007-04-22, 15:34
Jag har för mig att det brukar hända rätt mycket på gtp i början av juni.

Rätta mig gärna, någon.

Kalimera
2007-04-23, 09:25
Rätta mig gärna, någon.Helt rätt. Tidtabellerna uppdateras dagligen, framåt den i juni brukar det mesta vara inlagt.

Myslo
2007-04-29, 23:43
Ok, då får jag hålla mig till tåls lite. Ägna mig åt kvantmekanik istället för att planera semester! Ang_elx

/matilda