handdator

Visa fullständig version : appia hotel??


j-lem
2007-04-22, 12:36
tjena! vi ska bo sista natten i aten innan flyget går hem till götet den 28 juli. vi har kollat in ett hotell som heter appia, som ligger på menandrou street nära omonia platsen. e de nån som bott där och kan ge lite info om läget? e de nära till akropolis och dom andra kända platserna? det var i alla fall billigt. skulle kosta 60 euro för mig, frugan, våran dotter och svärmor i ett familjerum.
tacksam för svar. mvh Jani med familj :-)

Myslo
2007-04-22, 15:35
Jag letar också hotell i Aten, men i mitten på juni för min del. Kollar på några olika, bland annat Hotel Tempi (dubbelrum med dusch för 60 euro natten) som verkar ligga rätt bra till nära metro, akropolis mm. :rolleyes: Har inte hört talas om Appia, men det verkar på andra på forumet att Omonia Square inte är något ställe man vill vara på på kvällarna. Stämmer det? :eek:
Har sett att väldigt många på forumet som rekommenderar Hotel Adonis, men det verkar vara lite i överkant prismässigt för min del (ca 85-90 Euro natten för dubbelrum???) :(

/Matilda - som ska till Serifos och Milos och sedan två nätter i Aten som grädde på moset :p