Visa fullständig version : Hotell Harmony Naxos
Soffan72
2007-04-19, 18:12
Bokade precis och det gick lite snabbt. Fick toppenpris med Apollo. Nu ser jag att det bara finns vuxen pool. Det enda krav jag hade var eg. barnpool, men jag kanske var dålig på att kommunicera det. Vad tror ni, är det pucko att åka med en 1 och en 4-åring och räkna med att man alltid badar i havet? Är det strömt eller långgrunt? Ska vi avboka och leta nåt annat?
Heisan.
Bodde på Harmony i 2005. For oss var det et kjempe bra hotell. Stille og rolige omgivelser, men lett å komme til alt en trenger, tavernaer, butikker, hav, by, alt er innen 10 - 15 min. Bassenget på hotellet har ikke egen barnedel, men flere av familiene på hotellet hadde barn og alle brukte bassenget under oppsyn. Stranden er forsåvidt langgrunn, men det kan være høye bølger og strømmer enkelte dager. Håper dette hjelper deg litt.
God tur_B-ananahilsen AnitaC
Det finns en grundare del, som dessutom har en upphöjning runt hela som är _ännu_ grundare (dålig förklaring, men du kanske förstår?). Så jag kan nog tycka det faktiskt finns "barnpool", även om den inte är helt avdelad från övriga poolen.
Vi bodde på Harmony förra året och vår då 3-åring badade friskt i poolen. Med flytkuddar såklart. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.