Visa fullständig version : Släktingar?
Wardakis
2007-04-12, 05:43
Undrar bara om det är några fler som har släktingar som är aktiva här på Kalimera? Jag har min dotter och min sons sambo, vilka det är kanske jag avslöjar längre fram!
Gunilla (2 dagar o några timmar kvar till Kreta)
Inte vad jag vet... Har jag några så kan ni ju ge er till känna.:confused: :D
Hur nära släkt skall man vara?
Det är ju möjligt att det finns någon som man inte ens vet att man är släkt med.
// Helén
Tvilsomt! Jeg kjenner ingen som er så opptatt av Grekland som meg. Min sambo mener jeg er litt gal flabb_flab flabb_flab .
Derfor er jeg så glad for at dere finns_B-anana
Wardakis
2007-04-12, 20:39
Ok då! Poppy W i Göteborg är min dotter och Mimi i Gävle ska väl förhoppningsvis bli min svärdotter, båda är lika Greklandstokiga som jag!
Gunilla
dimitris
2007-04-12, 21:27
Anoula är min dotter och masouraki är min mormor!!!
Visste ni inte på det? bye_bye
dimitris
Masouraki
2007-04-12, 21:33
Anoula är min dotter och masouraki är min mormor!!!
Visste ni inte på det? bye_bye
dimitris
klapp_klap flabb_flab klapp_klap flabb_flab Då är jag nog ensam i världen om att ha ett äldre barnbarn;) :p
dimitris
2007-04-12, 21:40
klapp_klap flabb_flab klapp_klap flabb_flab Då är jag nog ensam i världen om att ha ett äldre barnbarn;) :p
Men du mormor ... allt är möjligt!!! flabb_flab
dimitris
martinifk
2007-04-13, 00:54
Min:
Syster: emelie_kreta
Pappa: gäddan
Pappa gjorde dock bara en profil då jag skulle köpa kalimera och kalispera tröjorna.
Förhoppningsvis ska min mamma bli medlem någon gång också, men som det ser ut idag har hon dessvärre inte tid.
Admirala
2007-04-13, 08:54
Men Dimitri, du tør ikke fortelle dem at vi er hemmelig gift?!!?
Ooops. Nå var det visst ikke en hemmelighet lengre... :o
Undrar bara om det är några fler som har släktingar som är aktiva här på Kalimera?
Vågen är min mamma!
bye_bye
Elisabet
2007-04-15, 08:18
Undrar bara om det är några fler som har släktingar som är aktiva här på Kalimera? Jag brukar ibland fundera över om jag har några norska släktingar här. Min bestefar som var födt i Sogn men flyttade till Jar, Oslo, i vuxen ålder, hade några syskonbarn som åkte till Grekland titt som tätt. De borde vara i 70-80 - årsåldern. Kanske finns de här och kanske har de barn som övertagit intresset? Världen är ju liten ibland...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.