handdator

Visa fullständig version : Olympic Airways Aten till Milos


maja68
2007-04-10, 15:53
Någon som bokat flygresa mellan aten o milos på olympics hemsida? funkar detta? längst ner ska man skriva i adress men landet går inte att ändra, står Danmark...hur gör man ?

Argyris
2007-04-10, 16:02
Hej,

Jag har bokat på nätet både Olympic och Aegean (min favorit men jag vet ej om dom flyger Milos).

Brukar inte vara problem.

/Nico

maja68
2007-04-10, 16:05
Man kan alltså inte ändra Danmark till Sverige i Bokningen, vill ju gärna att biljetten ska komma fram till mig...

Arne
2007-04-10, 16:13
Lugn!!! Biljetten skickas från Danmark direkt hem till dig!!! Detta baserat på att Olympic sedan ett par år tillbaka lagt ned sitt kontor i Stockholm.

Beställ du i god förvissning om att dina biljetter kommer att skickas från Danmark och direkt hem till din bostadsadress!!!

Arne

"Med nu bara under tjugo dagar kvar att arbeta innan pensioneringen"

maja68
2007-04-10, 16:15
hm...ok...men hur kan de veta att jag bor i sverige då det inte går att skriva in nånstans? :)

maja68
2007-04-10, 22:41
Ok tack för hjälpen! :)

LG
2007-04-11, 23:08
hm...ok...men hur kan de veta att jag bor i sverige då det inte går att skriva in nånstans? :)

Du kan skriva in hela din adress, gata, postnummer, ort och så Svergie i adressfältet. Det funkar. Jag köpte biljetter från Athen till Milos för några veckor sedan, och eftersom jag var lika frågande som dig så mailade jag Olympic och frågade. Dagen efter ringde en glad dansk upp mig och förklarade att jag skulle klämma in hela adressen, inklusive svergie i adressfältet. Sagt och gjort, och en vecka senare kom biljetterna mrd posten!

/LG

maja68
2007-04-17, 19:42
Tack för hjälpen, funkade utmärkt, dessutom billigaste alternativet att boka direkt på Olympics hemsida, biljetterna kom 3 dagar senare :) kostade 420 kr enkel resa per pers.

Göte
2007-09-07, 16:39
Hej

har just bokat Aten-Milos tur & retur och fick detta meddelande via e-mail

Ticket delivery

If you have an electronic ticket, that is you have been given in your confirmation e-mail a Booking Reference Number and a Ticket Number, please proceed directly to check-in of your departure airport. In case you are not given a Ticket Number in your confirmation e-mail but only a Booking Reference Number, paper tickets will be sent to the OA offices of the departure airport of your flight to be picked up before departure. Paper tickets should be collected by passenger showing an ID-card or passport.


Man hoppas verkligen att det funkar och att biljetten finns att hämta på deras kontor på flygplasten i Aten

Göte