handdator

Visa fullständig version : Esperos Village


elsa
2007-04-09, 21:29
Hej!

Nu har jag bokat sommarens resa till Rhodos. HÄRLIGT:) Bokade på hotell Esperos Village. Ngn med erfarenheter? Vill veta ALLT!

Tacksam för svar!flabb_flab

jenniela
2007-04-17, 11:13
Hej!

Jag och min familj var var på Rhodos förra året i maj och firade att pappa fyllde 50. Vi bodde på Esperos village. Ett helt underbart hotell!!! flabb_flab

Hotellet ligger på ett berg och man har utsikt över hela Faliraki. Själva hotellområdet var väldigt fint ordnat, det var mycket blommor och planteringar, det var mysigt att gå runt och kolla på allt! Hotellet låg ju en bit från stranden, men det gjorde inte så mycket för ungefär var 20:e minut gick det gratisbuss från hotellet ända ner till stranden!
Hotellet ligger i utkanten av själva Faliraki så det är en bit till dit alla pubbar och uteställen ligger, vi tog en taxi in en kväll vilket inte var speciellt dyrt eller krångligt.
Missa inte att gå längst upp på berget vid hotellet till det lilla kappellet, utsikten därifrån över Faliraki på kvällen var riktigt fin!

Vi hyrde bil och åkte runt mycket på ön och enligt oss kunde man inte hitta nått finare hotell på Rhodos! Hotellet passade både mina föräldrar och mig och syrran som är 25 resp 22 år.
Är säker på att du kommer att gilla hotellet och få en toppensemester! :)

Hälsningar
Jennie