handdator

Visa fullständig version : Apollo i Ag Anna eller Plaka - Aggeliki eller Aggelika/Angeliki


Knut E
2007-04-09, 11:55
Hei,

Har nettopp bestilt tur til Naxos i sommer og valgte Apollos lelighetsanlegg ved navn Aggelika. Vi har vært på Naxos tidligere og googlet litt. Da blir vi i tvil om hvor vi havner med Apollo.
Så vidt jeg kan se finnes to anlegg med veldig like navn i området:
1. Angeliki ved Plaka. Dette har ikke pool.
2. Aggeliki få meter fra strand og sentrum i Ag Anna. Dette har pool.

Apolo synes å blande de to, da de viser bilder av 1 og kaller det Aggelika.
Tlf nr og deler av beskrivelsen peker imidlertid til 2.

Jeg skal selvsagt kontakte Apollo, men flott om noen av dere kan fortelle hvilket av de to Apollo benytter.

Knut E

kari
2007-04-09, 11:59
Vår datter og familien bodde på Aggeliki i Ag.Anna i fjor sommer, de som bodde der da, hadde booket selv, det var flere norske + tyskere og engelskmenn der. Det er et hyggelig og pent sted :)
:) Kari

Knut E
2007-04-09, 12:31
Takk for veldig raskt svar. Jeg synes også det ser fint ut der, men vet altså ennå ikke om det er dit Apollo vil bringe oss.
Noen som vet og/eller har reist med Apollo?

Annki
2007-04-09, 18:52
Hotellet som Apollo har är inte det som ligger mitt i Agia Anna, det har pool och det har ju inte Apollos. Vi bodde i Maragas-Plaka förra sommaren och jag är ganska säker på att det här hotellet låg där (jag känner igen bilderna på Apollos hemsida), mellan den fina tavernan Paradiso och Maragas camping. Finare läge kan ni inte få, alldeles nära den underbara stranden med hela havet utanför och nära till två fantastiska tavernor: O Manolis vid Maragas camping och Paradiso. Till Agia Anna tar det bara 5-10 min. att promenera om ni vill ha lite mer liv och rörelse. Bussen tar 20 min. till Naxos stad och går varje halvtimme.

Ni kommer att få det härligt!

Ann-Kristin bye_bye

Knut E
2007-04-09, 19:13
Takk for forklaring Ann-Kristin.
Dette stemmer med våre antakelser. Navn og tlf nummer på Apollos hjemmeside peker imidlertid til anlegget i selve Ag Anna. Jeg ringer dem når de åpner i morgen (10 april) etter påske.

Vi bodd en uke i Ag Prokopios oktober 2005 og da gikk vi ofte gjennom Ag Anna og videre nedover mot Plaka. Vi gleder oss til å komme tilbake i sommer, og er spent på hvor fullt det er på strendene og tavernaene. Litt mer enn i oktober er bare fint, for da var det vel stille og nesten øde.

NB! Er Paradiso tavernaen med det store treet på stranden, som også Apollo har bilde av?

Knut E

Annki
2007-04-09, 20:57
NB! Er Paradiso tavernaen med det store treet på stranden, som også Apollo har bilde av?


Ja Knut, den är det! Och ni måste också prova O Manolis vid Maragas camping, där sitter man vid bord direkt i sanden alldeles vid strandkanten. Här är det bara SÅ underbart att sitta och njuta av solnedgången på kvällen.

Ann-Kristin bye_bye

Knut E
2007-05-17, 16:34
Tenkte jeg skulle oppdatere for andre som kan ha nytte av denne tråden:
Nå har Apollo oppdatert siden sin, og nå ligger det inne bilder av Aggeliki, som er hotellet med pool. Så de hadde tydeligvis lagt inn bilder av feil hotell tidligere, som jeg antok.

Bompex
2007-05-19, 00:34
Hej!

Gratulerar till ett bra val av hotell! Vi bodde där 2 veckor 2004, i lägenheten precis till vänster om badbollarna och den bruna porten på Apolos bild, och trivdes utomordentligt! Läget är helt perfekt, 100 meter rakt upp från busshållplatsen i Agia Anna. Hotellet drivs av Aggeliki själv, som även har den lilla affären på höger sida strax efter busshållplatsen, och hon tog väl hand om oss:) !

/Bompex.

Knut E
2007-05-20, 14:07
Kan du, Bompex, eller andre angi "geografisk" hvor i Ag Anna hotellet ligger? Jeg vet ikke hvor bussholdeplassen ligger, og Apollo har ikke oppdatert sitt kart med hoteller. Ligger hotellet nærmest Ag Propikos eller Plaka? Mot odden som skiller Ag Anna fra Maragas/Plaka-stranden, nærmere moloen med båter eller enda lengre mot Ag Propikos?
Takknemlig for svar.

Knut E

Annki
2007-05-20, 18:07
Kan du, Bompex, eller andre angi "geografisk" hvor i Ag Anna hotellet ligger?

Aggeliki ligger mitt i Agia Anna. Om du har båtpiren i ryggen och går vägen rakt fram så har du Aggeliki på höger sida efter bara några minuters väg.
Ni når både busshållplats, strand, minimarket och den fantastiska tavernan Gorgona på bara några minuter. Längs strandkanten ligger fler tavernor och barer.
Ha en skön resa!
Ann-Kristin bye_bye