handdator

Visa fullständig version : Faros


Athanasia
2007-04-08, 21:16
Nyss nemkommen från en underbar midda´på Faros......jummie!!!Sofiagatan 1 Stöckholm

Kikh
2007-04-08, 21:18
Nyss nemkommen från en underbar midda´på Faros......jummie!!!Sofiagatan 1 Stöckholm


En försynt fråga bara...Bjöds det möjligtvis på Raki? :D

Hellen
2007-04-08, 21:43
En försynt fråga bara...Bjöds det möjligtvis på Raki? :D

Hi,hi det här är det andra roligaste inlägget i kväll, underhållning på "låg" nivå.

// Helén

Kikh
2007-04-08, 22:48
Tack och bock, jag är på stålande humör efter Retsina, yogurt med honung och en liverapport per telefon från Chania. Humor när den är som lägst, kan man bli "ligg ner" komiker tro? Skrattade mig till sömns igår natt, tårarna flödade och förmodligen somnade jag av syrebrist. De visade någon film med Leslie Nielsen, Magoo nånting, där han halvblind försökte tillreda en kykling genom att följa en TV-kock och någon bytte kanal till ett "gör det själv" program. När han började sandpappra kycklingen bröt jag ihop totalt! Goda skratt sägs förlänga livet, men hur är det om man skrattar så man kvävs???

Kickie

Athanasia
2007-04-09, 00:14
Ingen Raki(tack o lov),Retsinan va god!!

Kikh
2007-04-09, 00:18
Ingen Raki(tack o lov),Retsinan va god!!

Retsina är alltid gott! Ursäkta att jag drev med dina stavfel, ibland (läs:allra oftast) kan jag inte hålla mig. Men trots att jag spårade ur lyckade jag hålla mig till ämnet Mat&Dryck;)

Ha en fortsatt glad påsk!
Kickie

Athanasia
2007-04-09, 00:24
Haha...såg inte att jag stavat fel...Retsinan måste ha varit VÄLDIGT bra.:)