handdator

Visa fullständig version : Jippie!!


sussa
2005-05-31, 21:34
Nu är resan bokad och betald! Jag + pojkvän åker till Parga 2 juli. Ska bli såååå underbart!!! Jag undrar hur ni andra gör med hyrbil. Hyr ni bil på plats eller förbokar hemifrån? Vad är billigast och bäst? Och hur är det egentligen med försäkringar på hyrbilar. Vi har ju blivit varnade av Apollo att om man inte hyr genom dem, så är det inte säkert att bilen är helförsäkrad! Är det verkligen så?:confused: :confused: :confused: flabb_flab flabb_flab flabb_flab
/Sussa

Anette
2005-06-01, 09:49
Vad kul för er att ha resan bokad! Det är skönt att ha en resa att se fram emot. Jag och familjen åker ner till Parga den 16 juni. Härligt!

Vi hyr nästan alltid bil när vi är i Grekland för att kunna se så mycket som möjligt, och det har vi gjort den här gången också. Jag har bokat den via Apollo. Dels för att det är så himla skönt att få bilen levererad till hotellet och att även få lämna den där, dels för att det känns tryggt att VETA att man är försäkrad. Fast jag tror inte att det är någon skillnad egentligen. Det handlar nog om att vara noga och uppmärksam när man hyr bilen på plats, och verkligen ta reda på hur det förhåller sej med försäkringar.

Ha en skön resa!

/Anette