handdator

Visa fullständig version : Snart blir det Kos.............


ragnhild
2005-05-31, 15:49
Nå dreier det seg snart om timer til vi reiser. Og det er helt perfekt for i dag meldte de om snø i fjellet.
Da spiller det ingen rolle om det regner på Kos når vi kommer fram.

Marit
2005-05-31, 15:58
Ifølge Yahoo Weather så skal været på Kos forbedre seg til torsdag/fredag, fint vær og sol også hele neste uke (hvor sikker Yahoo Weather er vet jeg ikke, men bare det blir fint vær er vel det det samme). klapp_klap Skulle ønske det var meg som kunne ta meg en ferieuke nå og reise til Kos.:(

xristina
2005-06-01, 09:17
Og neste fredag er det min tur! YUHU!!!! flabb_flab Natt til i går hadde det vært et hel..... uvær på Kos med lyn, torden og slagregn! Ikke moro når man er på ferie, men det må til for at go'været skal komme.

Marit
2005-06-01, 18:16
:(Jeg vil bare sååå mye til Kos nå snart, men det ser ut til at ferieuken jeg hadde håpet på nå i juni ikke kan avvikles før i juli. Har allerede sjekket fly og der er det temmelig fullt (og dyrt). Noen som har vært på Kos i juli og kan fortelle meg hvordan det er der da (stemningsmessig, mye folk etc)? Har bare vært på Kos i august/september. Kanskje jeg skal prøve å overtale sjefen og ta en tur i slutten av juni i stedet om det er mulig.

xristina
2005-06-02, 07:20
Juli er varmt og folksomt. Men hvor folksomt det er i år, er ikke godt å si. Snakket med en venn der i går, og ha sa at det var så folketomt som han aldri har opplevd. Men i juli er det mange øyhoppere også. Likevel er jo Kos herlig om det er folksomt, folketomt, mai eller august - synes nå jeg da...

Marit
2005-06-02, 12:42
Har sendt en e-post til Imperial for å høre om de har ledig rom i midten av juli, venter bare på svar - får ta avgjørelsen da om det blir en ekstra tur i juli eller om jeg skal vente til min 3 ukestur i høst.:)

xristina
2005-06-09, 08:33
Om ca 26 timer lander jeg på øya mi, og det skal bli herlig med tre uker i mitt paradis! :D Håper sommeren kommer her hjemme også. Det kan bli ganske varmt her i dag, kjenner jeg.

Ha det fint så lenge! bye_bye

Kalimera
2005-06-09, 10:50
Om ca 26 timer lander jeg på øya mi, og det skal bli herlig med tre uker i mitt paradis! :D Håper sommeren kommer her hjemme også. Det kan bli ganske varmt her i dag, kjenner jeg.

Ha det fint så lenge! bye_bye
Trevlig resa xristina!

Ät en sallad och drick en öl för mig på tavernan vid Agios Theologos beach. :)

Janne

xristina
2005-06-09, 13:02
Trevlig resa xristina!

Ät en sallad och drick en öl för mig på tavernan vid Agios Theologos beach. :)

Janne
Det skal jeg gjøre!

klapp_klap

Zanét
2005-06-09, 13:12
Om ca 26 timer lander jeg på øya mi, og det skal bli herlig med tre uker i mitt paradis! :D Håper sommeren kommer her hjemme også. Det kan bli ganske varmt her i dag, kjenner jeg.

Ha det fint så lenge! bye_bye

Önskar dig en härlig semester :)

Kalo Taxidi!

//Zanét bye_bye

inkfish
2005-06-09, 13:31
För mig får du gärna ta en öl precis var som helst, jag är inte så noga:p

Bara det är en mythos:cool:

Ha en skön resa, både xristina och ragnhild!

xristina
2005-06-09, 14:53
För mig får du gärna ta en öl precis var som helst, jag är inte så noga:p

Bara det är en mythos:cool:

Ha en skön resa, både xristina och ragnhild!
Det blir garantert Mythos! Og jeg skal ta opptil flere for deg, Ink! :)

Marit
2005-06-09, 15:06
Ønsker dere en flott tur til Kos med mange Mythos og greske salater, men begynner nesten å bli bekymret for at Mythos-beholdingen minker betraktelig til at jeg kommerflabb_flab

Riitta
2005-06-09, 17:32
Ha det så bra resa till din kära Kos:)

Tänker på dig om en vecka när vi landar där och åker till Mastihari för vidare färd till Kalymnos:)

Riitta

Lady59
2005-06-15, 12:15
Har sendt en e-post til Imperial for å høre om de har ledig rom i midten av juli, venter bare på svar - får ta avgjørelsen da om det blir en ekstra tur i juli eller om jeg skal vente til min 3 ukestur i høst.:)

Hej
Jag kan varmt rekomendera annars ett lägnehets hotel som heter : Sevi-sun
ägaren är jätte trevlig och han hyr rum till enskilda personer med tillgång till en pool.Bra läge, rent och fint och god hemlagad mat vid poolen.Trevlig sommar
Lady

Marit
2005-07-29, 14:07
Etter én uke på Kos i juli (det ble Imperial hotell:)), så ser jeg frem til nye 3 uker på Kos med avgang om 3 uker. Synes ikke tiden kan gå fort nok, men har noen hyggelige ferieuker å se frem til (også denne gangen på Imperial hotell). _B-anana

xristina
2005-07-29, 14:15
Hvorfor bo noe annet sted når man kan bo på Imperial??? Har du også fast rom, eller?

I dag er det 6 uker til avreise for meg, men jeg har masse å gjøre før den tid, så det skal nok gå ganske fort. Men jeg gleder meg...flabb_flab

Marit
2005-07-29, 14:36
Nei, har ikke fast rom - har bodd der "bare" 2 ganger (tredje gangen i august/september). Kan vel bare rose hotellet og familien som driver stedet. En av grunnene: I fjor bestilte jeg enkeltrom - etter to dager fikk jeg et dobbeltrom til samme prisen. Også nå i juli hadde jeg bestilt enkeltrom og fikk en leilighet (det var det de hadde som var ledig hele perioden så slapp jeg å bytte underveis) - fortsatt samme prisen. Ser ingen grunn til å bo noe annet sted. Familien er kjempehyggelig og det ikke noe som er noe problem. Hotellet ligger sentralt, men likevel unna den verste trafikken og unna alle ungdommer som er på en konstant "fyllekule". Gleder meg bare mer og merflabb_flab

xristina
2005-07-29, 18:13
Det er ikke tvil om at denne familien gjør alt de kan for at du skal føle deg hjemme og som en del av Stamatiadis-familien. Et skikkelig familiehotell hvor direktøren selv står i baren på kvelden og natten. (Antonis har visst - i alle fall på papiret - tatt over ansvaret for hele hotellet). Og på morgenen er mor og far i resepsjonen, og på formiddagen står yngstesønnen i baren. Datteren er ansvarlig for bokføring mm. Et kjempehotell som varmt anbefales til alle som skal til Kos. klapp_klap

Ia
2005-07-29, 21:38
Og på neste fredag reiser jeg og barna til Kos, det ble Imperial for oss også til slutt etter mye frem og tilbake....
Du er jo alene, grunnen til at det ble det valget Xristina, og regner med at forventningene blir innfridd:) , ser ut som et trivelig sted å bo.
Desverre blir det bare 4 netter på Kos, kunne ha tenkt meg litt flere etter å ha lest hjemmesiden din..., men det blir sikkert bra med de siste 5 nettene på Rhodos også, og sol og varme blir det uansett ;)

God sommer alle sammen!

PS. Du burde vel ettervært få gratis drinker i baren for alle gjestene du skaffer Xristina :D

Ia

xristina
2005-07-29, 21:46
PS. Du burde vel ettervært få gratis drinker i baren for alle gjestene du skaffer Xristina :D

Ia
Jeg lover deg at de viser at de setter pris på min reklamering, Ia! Har nok ikke de høyeste barregningene på hotellet, til tross for "større" inntak innimellom... ;)

Tror helt sikkert at dere får fine dager der. Selv mine venner med barn som har vært der, har blitt godt inkludert på hotellet. Min kusine og mannen var der med to barn for noen år siden, hvor gutten fikk solstikk og måtte være på rommet. Hotellfamilien tok vare på han og hadde han under oppsikt hele kvelden, sånn at resten av familien kunne nyte en lang middag og slappe av ute. (Han var ikke veldig dårlig, for da hadde de ikke gått, men såpass at han ville være "hjemme".) Både han og familien følte seg helt trygge.

Ia
2005-07-30, 00:39
Tviler ikke et sekund på at dette blir bra etter alle anbefalinger og etter å ha sett bildene av innhaverne og stedet.

Føler meg litt mere urolig over det stedet vi skal overnatte på Rhodos, da han jeg pratet med, i løpet av to korte telefonsamtaler klarte å kalle meg daaarling
minst 12 ganger :eek: .

Hadde ringt nærmere 12-13 utvalgte steder hvor alt var fullbooket til ut i september, så da jeg fikk napp på dette stedet som altså heter Family House og ligger i Faliraki "måtte" jeg bare ta det, orket ikke å lete eller ringe mere....
Han/de hadde ingen e-mail, men en faks..., sendte en fax for å spørre om del småtterier, bl.a. på hvilken side av sentrum dette lå og om det fantes balkong til rommet, airkondion, og kjøleskap, ba de om å sende en fax tilbake men det har de altså ikke gjort....

I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å bestille noe noen steder siden alt gikk så smertefritt i Kykladene i fjor, men har skjønt/hørt at det ikke er like lett å finne bosted på disse to øyene i værste høysesongen.
Men man kan jo umulig la være å reise når man får flybiletter til Kos for 198.- stk., selv i høysesong ;)

Er det tilfeldigvis noen Kalimeraer som tilfeldigvis har hørt om dette stedet så vil jeg gjerne høre noen ord...


Ia

BrittMarie
2005-07-31, 04:03
Ønsker dere en flott tur til Kos med mange Mythos og greske salater, men begynner nesten å bli bekymret for at Mythos-beholdingen minker betraktelig til at jeg kommerflabb_flab

Det finns gott om god Mythos här på Kos, fortfarande

Marit
2005-07-31, 07:56
Det er godt. Går mest i Mythos og ikke så mye i allverdens fikse drinker (garantert ikke vannmeloner med diverse innhold). Om vel 3 uker er jeg på Kos igjen. _B-anana

Marit
2006-01-18, 15:20
Hej
Jag kan varmt rekomendera annars ett lägnehets hotel som heter : Sevi-sun
ägaren är jätte trevlig och han hyr rum till enskilda personer med tillgång till en pool.Bra läge, rent och fint och god hemlagad mat vid poolen.Trevlig sommar
Lady

Apollo i Norge har Sevi Sun på sitt program sommeren 2006. Ligger "for langt unna" etter min smak, men det kan jo være andre som er interesserte. Jeg har klar min bestilling til Kos sommeren 2006 alleredeklapp_klap

xristina
2006-01-18, 19:02
Sevi Sun ligger også på "feil" side for meg. Men det ser hyggelig ut.
Min tur for juni er på plass, og da mangler det bare en september-tur! :)

Marit
2006-01-23, 15:31
Med det "nydelige" været som har vært i det siste :confused:, så er det bare én ting å gjøre, og det er å se fremover til ferien på Kosflabb_flab. Skal ikke før i august/september (uhuuu så lenge til:( ), men får leve med det.

ragnhild
2006-01-24, 13:23
Nå er det på`n igjen ser jeg. Jeg teller ned for harde livet.

xristina
2006-01-24, 13:35
128 dager!!!! :D

Marit
2006-01-24, 13:57
206 dager igjen:rolleyes: :cool:

lejdy_di
2006-01-24, 20:16
Ni som ska dra ner till Kos, om ni kan göra en sakåt mig. Gå in på Café Local inne i stan åt mig och hälsa till en svensk tjej som heter Pamela från Diana.
Skulle bli jätteglad!! Hon ser ut som en grekisk tjej, men har mörkblont hår med slingor där inne.
Kommer nån ihåg, så gör det!!! *ber på knäna*
Ha en trevlig resa!!
//Diana

xristina
2006-01-25, 09:20
Hvor i all verden ligger Café Lokal??? Aldri hørt om og aldri sett...

ragnhild
2006-01-25, 13:57
134 dager................

Kos
2006-01-26, 17:52
Hvor i all verden ligger Café Lokal??? Aldri hørt om og aldri sett...

Cafe Lokal är uppet bara på vintrarna... Kanske darför du aldrig har sett det... Det ligger på vägen där Maritina Hotel ligger i centrum på Kos stad. utanför ligger en torg där folk brukar parkera. Hm... ja ja... de parkerar ju överallt men jag tror att du hittar dit ändå om du känner till Kos stad!

//Thomas

Marit
2006-02-07, 14:03
Og på neste fredag reiser jeg og barna til Kos, det ble Imperial for oss også til slutt etter mye frem og tilbake....

Ia

Hvordan hadde dere det på Kos (og Imperial)?