handdator

Visa fullständig version : Rhoodos hotel Elit


annicka
2007-03-28, 20:41
Hej.undrar om någon bott på elit i rhoodos stad och kan berätta lite om läget.jag och min sambo reser dit den 3 juni..._B-anana

annicka
2007-04-08, 13:11
hej jag undrar om någon bott på lägenhet elit i rhoodos stad och om någon vill berätta om det.

Carin
2007-04-08, 14:16
Hej!
Det verkar som ingen har erfarenhet av det hotellet. Inte jag heller... :o Det enda jag vet är att det är nära till stranden och ligger lite "mitt i smeten" om jag inte är helt fel ute...
Lessen att jag inte kunde hjälpa dig...:(

Stusse
2007-04-09, 18:08
Hej
Vi bodde på Elite i maj ifjol. Det är ett enkelt hotell men rent. Det enda som inte var bra var spisen. Tog evigheter att koka vatten till morgonkaffet. Personalen är trevlig och jag kan tänka mig att bo där igen. Det är ju ett av de billigare hotellen och man får ju vad man betalar för.

Stusse
2007-04-11, 19:08
Hej igen
Såg nu att du ville veta om läget också. Det ligger nära stranden och det är ett ganska lugnt läge men ändå nära till restauranger och affärer i "turistområdet".
Vi åker till Rhodos redan den 16 maj och skall bo på Constantin. Vi uppmärksammade inte att man kunde boka olika dubbelrum. Det vi har bokat var lite "svalare", undrar om detta betyder att vi inte får någon sol på balkongen. Jag vill gärna ha lite morgonsol.

annicka
2007-04-13, 18:57
Hej tack för upplysningen det låter bra .Hoppas att du ni får er morrgon sol, som ni önskar.

inkfish
2007-04-16, 13:22
Det vi har bokat var lite "svalare", undrar om detta betyder att vi inte får någon sol på balkongen. Jag vill gärna ha lite morgonsol.

Jag har ett par Constantinkännare i familjen och har frågat dem. Gissningsvis ligger rummet ni bokat på baksidan hotellet. Där är tyvärr ingen morgonsol.

Morgonsolen (och en fantastisk utsikt om man bor högt upp) är på framsidan. Där ligger solen på från soluppgången till efter lunch. Det blir så varmt att det knappt går att vara på balkongen under förmiddagen, men de tidiga morgontimmarna går det säkert.

Stusse
2007-05-05, 16:48
Hej
Tack för svaret. Det blir säkert bra för oss. Ev. kan man kanske få byta rum när man kommer ner.