handdator

Visa fullständig version : Båtar från Santorini till Ios


brunzell
2007-03-22, 13:35
Vi kommer med flyg till Santorini den 16 juni och tänkte åka direkt till Ios. Kollade i dag på båttider från Santorini sökte på alla linjer och den sista båten gick typ 11.50 på förmiddagen. Det låter ju helt otroligt. Jag har båtluffat två ggr tidigare men för rätt många år sedan. Det var aldrig problem med båtar eller båttider. Kan detta verkligen stämma? Är det inte bäst att köpa biljetter i Fira för vad jag kommer ihåg var det inget ställe man kunde köpa biljetter på nere i hamnen. Och det är ju inte så kul att ta sig upp igen till stan med tanke på vägen...

inkfish
2007-03-22, 13:39
Det finns minst två biljettkontor nere i hamnen. Jag köpte blue starbiljetter där förra året, strax innan båtens avgång.

Eva L
2007-03-22, 13:40
Jag har alltid handlat mina biljetter i hamnen.

Eva

Mikkel
2007-03-22, 16:14
Vi har reist til Ios fra Santorini flere ganger, senest i fjor. Det gjikk da båt om kvelden hvis jeg ikke husker helt feil. Vi reiser også i år og i juni måned. Billettene får du kjøpt i havnen. God tur._B-anana

Jonas©
2007-03-23, 09:10
Det kommer förmodligen gå nån mer båt på eftermiddagen, de har bara inte allt för bråttom att lägga upp tiderna på nätet. Ta er bara ner till hamnen så snart som möjligt och kolla upp om det går några båtar till Ios eller inte