handdator

Visa fullständig version : Kefalino i Luleå


Lindiz
2007-03-18, 19:23
Jag undrar bara om någon vet om dom serverar någon form av dagens lunch på vardagar.?:)

Elisabet
2007-03-18, 19:36
Jag undrar bara om någon vet om dom serverar någon form av dagens lunch på vardagar.?:)Jadå. Från början var Kafelino endast lunchrestaurang och det är det fortfarande. Fast lunchmenyn är inte utpräglat grekisk. Det är den däremot på fredag- och lördagkvällar.

Lindiz
2007-03-19, 16:09
Tack..

Men det finns väl grekisk mat även en vardag till lunch?:p

Elisabet
2007-03-19, 19:09
Jag har bara ätit lunch där några få gånger, men njae, det är mest andra rätter, om än lite grekinspirerade. Till exempel åt jag pastasallad med grekiska ingredienser en gång.

Förra gången däremot, det var i somras, åt vi keftedes, men jag har för mig att vi frågade Andreas om han kunde fixa något grekiskt då. Tror faktiskt inte det finns på lunchmenyn.

Helt säker är jag dock inte. KajsaH vet nog bäst. Eller någon av de andra luleborna.

Lindiz
2007-03-19, 19:21
Tack.. då får det bli en kvällsbuffe istället.... så får det bli thai till lunch...

Elisabet
2007-03-19, 19:26
Ni kan ju vänta med att bestämma er tills KajsaH eller någon annan som går dit oftare svarar.
Jag hoppas jag har fel flabb_flab

Ivi
2007-03-19, 19:56
Mina erfarenheter av Kafelino är från kvällstid, så tyvärr kan jag inte uttala mig om luncherna, som 99 gånger av 100 betyder skolmatsbespisningen :D

Ivi
-en lulebo utan koll ;)

Kajsa H
2007-03-20, 08:37
Jag måste ju erkänna att det är vääldigt länge sen jag åt lunch på Kafelino så jag kommer inte heller ihåg hur det var.. :o
Det är länge sen jag var dit på kvällstid också (förutom en after work för nån vecka sen) men jag håller med de andra om att det är nog säkrast att gå dit på kvällstid om ni vill ha grekisk mat. Om jag inte minns fel så är det onsdag-fredag som man kan beställa a la carte.

Och en lunchbuffé på Baan Thai är ju inte helt fel det heller :p (där har jag varit betydligt oftare :) )