handdator

Visa fullständig version : Anna & Dmitri i Naxos stad


Majsan
2007-03-12, 18:29
Vi bodde sommaren -05 hos Anna & Dmitri i Naxos stad. Det var jättebra, nära St Giorgios-stranden och nära in till stan och mycket trevligt värdpar. Jag tror lägenhetshotellet hette Euro studios.

Det är ingen som har telefonnummer, eller kanske mailadress till dem ?

Tack

Majsan

ramses
2007-03-12, 18:45
jo då, det har jag. Visst var det ett mysigt par. Bodde hos dem två gånger sommaren -05. Första gången hade vi blivit visade lägenheter vi inte ville ha, möter Anna på gatan hon undrar om vi behövde nånstans att bo. Hon ringde efter Dimitri som kom och hämtade vårt bagage. Vi fick en helmysig lägenhet där Anna själv hade bott tidigare. Tror inte den hörde till Euro Studios, som de arbetade för.När vi skulle tillbaka från Naxos ringde vi dem och Dimitri kom och hämtade oss och körde oss till en lägenhet. Den var inte alls lika mysig, men helt OK. Han körde oss sedan till färjan när det var dags. Det tel.nummer jag har är mob. 6944276479. Nåt meljadress finns inte på visitkortet. Om du träffar dem ,hälsa Dimitri från "Mama".;)

Majsan
2007-03-13, 20:26
Tack ! Jag skall hälsa om vi stöter på dem igen ! Vi kommer med all sannolikhet gå förbi där i sommar.

Vi bodde som sagt där några dagar i juni -05, och det märkliga var att min syster ovetandes lyckades pricka in samma ställe och samma rum bara några timmar senare ! Vi var nere med våra familjer nästan samtidigt men lyckades inte träffas någonstans. De kom till Naxos samma dag som vi lämnade för att hinna med planet hem från Santorini. När vi senare under sommaren träffades och tittade på kort och pratade om våra resor kunde vi konstatera att vårt hotellval i Naxos stad verkade ruskigt likt. Av alla rumsraggare som stod nere i hamnen hade de gjort samma val som vi ! Märkligt !