handdator

Visa fullständig version : Reisefeber


Nora
2005-05-28, 23:53
I går fikk jeg billettene og tax-free katalogen i posten! Jeg har så reisefeber at det er helt forferdelig. Og plutselig er det en hel masse som skal ordnes. Oppdaget at passet til min datter gikk ut på dato i februar, så vi måtte bestille nytt, og det tar sin tid... Har funnet fram bilder fra i fjor, som skal kopieres og bringes med til dem der nede, som vi har tatt bilder av. Jeg gleder meg veldig til å besøke Pelagos for første gang. Og jeg gleder meg så til å besøke Acropolis, Golden Beach, Arhontiko, og aller mest Four Seasons. Bare to uker nå, så reiser vi. Jippi!

Nora

Mikke
2005-05-29, 00:17
I går fikk jeg billettene og tax-free katalogen i posten! Jeg har så reisefeber at det er helt forferdelig. Og plutselig er det en hel masse som skal ordnes. Oppdaget at passet til min datter gikk ut på dato i februar, så vi måtte bestille nytt, og det tar sin tid... Har funnet fram bilder fra i fjor, som skal kopieres og bringes med til dem der nede, som vi har tatt bilder av. Jeg gleder meg veldig til å besøke Pelagos for første gang. Og jeg gleder meg så til å besøke Acropolis, Golden Beach, Arhontiko, og aller mest Four Seasons. Bare to uker nå, så reiser vi. Jippi!

Nora

Hei!
Håper det greier sej med passe-kortene!!
Du har kollat in bilderna på Fellmans hemsida, va?? Där finns ganska mycket bilder från diverse delar av ön, samt en del etablissemang.....
Ha så kul!!
Mvh,
Mikke
(KfK)

Ingrid
2005-05-29, 00:22
God tur, Nora! Du har noe å glede deg til. Karpathos i juni er fantastisk. Jeg lengter dit jeg også. Selv drar jeg til fastlandet og Parga 2. juni, skal bli spennende å oppleve et nytt sted i Hellas. :)

Ivi
2005-05-29, 11:30
Og jeg gleder meg så til å besøke Acropolis, Golden Beach, Arhontiko, og aller mest Four Seasons. Bare to uker nå, så reiser vi. Jippi!

Nora

Menar du tavernan "Four Seasons" i byn Aperi? Anna och Giorgos, värdparet, var ju så härliga! Dit ska vi igen nästa år har vi redan bestämt oss!

/Ivi

Nora
2005-05-29, 18:52
Nei, jeg mener Four Seasons i Amopi. Det er ikke den du tenker på da? De som driver denne tavernaen er i hvert fall veldig snille og koselige! Den ligger på toppen i Amopi, ikke lenge etter at man har svingt av veien ned til Amopi.

Joda, det ordner seg med pass, dersom det skulle bli krise, kunne vi få et nød-pass. Jeg er veldig spent på turen vår i år. Vi (min mann og datter og sønn) skal reise sammen med en annen familie som ikke har vært på Karpathos før. De har ikke vært i Hellas før i det hele tatt. De gleder seg veldig, og jeg håper de blir like forelsket i øya som oss. Vi skal være sammen en uke, så reiser alle hjem bortsett fra meg og min datter på 12 år, vi skal bli en uke til. Det blir en ny opplevelse. Men man er i alle fall trygg på Karpathos! Tenker nok vi skal kose oss.

Har sett bildene som er lagt ut, ja! Det er kjempefint at noen legger ut bilder! Da kan vi ha noe å se på mens vi leeeengter tilbake.