handdator

Visa fullständig version : Fotoresebrev Aten


Annki
2007-03-05, 09:57
Så underbara bilder! Tack Lissi och Claes för ert fantastiska fotoresebrev där ni har delat med er av era upplevelser av Aten. Ni har verkligen lyckats fånga Atens hjärta och själ! TACK BÅDA TVÅ!

Ann-Kristin bye_bye

Elisabet
2007-03-05, 10:19
Ja det var roligt att se era foton!
Jag är barnsligt förtjust i frukt- och grönsaksstånd och kände mig så GLAD när jag såg det härliga citronupplägget. Inte blev det sämre när oliverna dök upp på nästa sida! När sedan potatisbilden kom var lyckan nådd flabb_flab

Blomsterbilen borde ni ha sparat till fototävlingen, klart rolig! :D

(För övrigt hoppas jag på fler fotoreseberättelser och färre ord det här året. Det är mycket trevligare!)

Abi
2007-03-05, 11:11
Ja det var roligt att se era foton!
Jag är barnsligt förtjust i frukt- och grönsaksstånd och kände mig så GLAD när jag såg det härliga citronupplägget. Inte blev det sämre när oliverna dök upp på nästa sida! När sedan potatisbilden kom var lyckan nådd flabb_flab

Blomsterbilen borde ni ha sparat till fototävlingen, klart rolig! :D

(För övrigt hoppas jag på fler fotoreseberättelser och färre ord det här året. Det är mycket trevligare!)

Där satt det alltihopklapp_klap. Tusen tack!

bye_bye Abi

Riitta
2007-03-05, 14:28
Tack för dom fina bilderna:) Flera av motiven kunde varit från mitt album:D
Härligt och känna igen sig och få se lite nya platser också:)

Riittabye_bye

CarinaN
2007-03-05, 17:45
Tack för härliga bilder Lissi och Claes! Vi måste sannerligen ge Aten fler chanser. Vi har varit där två gånger, båda gångerna i juli månad. Varmt och svettigt och ganska svårt att finna det mysiga, vardagliga som ni förmedlar med era bilder. Och dessa fantastiska parkeringar! Exakt sådana bilder tog vi nu när vi var i Rom ocksåflabb_flab .

Carinabye_bye

Marianne
2007-03-06, 22:46
Tack för bilderna från ert vardags-Aten, Lissi o Claes!
Det är alltid lika roligt att se bilder från Aten och det var många bekanta ställen!:) God idé med fotoresebrev!

kari
2007-03-06, 23:05
Ja det var roligt att se era foton!
När sedan potatisbilden kom var lyckan nådd flabb_flab
Istemmer virkelig, jeg og :)
fine og t r i v e l i g e bilder fra vårt kjære Athen, Lissi og Claes :D

Da vi var på marked i Athen i høst var det POTETENE som overrasket oss mest, Elisabet:) Har aldri før sett poteter bli presentert så "vakkert" bye_bye Kari