handdator

Visa fullständig version : Hej!


Anneli
2005-05-28, 15:38
Vi åker snart till Karpathos! Har ni några tips på vad vi inte bör missa? Två vuxna & två barn på 7 & 8 år. Söker även tips på var jag kan hitta vegansk mat...OM jag nu kan hitta det...*hoppas*
Mvh Anneliflabb_flab

karinafp
2005-05-28, 15:59
Oj, oj, oj, utrymmet kommer inte att räcka till! :D Har du läst förra årets resebrev? Vi var många Kalimeror som besökte Karpathos i somras, och som har beskrivit våra upplevelser ganska ingående. Kan bara helt kort säga att ni absolut inte får missa att tillbringa en kväll på Pelagos! Och skriv gärna en hälsning i Kalimera-gästboken som finns där! ;)

Veganmat ska inte vara några problem någonstans. Tala bara om vad du inte äter, så kan de fixa till något som passar, det finns mängder av härliga grönsaksrätter i Grekland.

Karin
som återvänder till Karpathos om 47 dagar, 15 timmar och 47 minuter...:cool:

Anneli
2005-05-28, 19:01
Nä, det har jag nog missat...:mad: finns de kvar på sidan nånstans?

Pelagos ska vi inte missa då! Tackar för tips!!bye_bye
Mvh Anneli

karinafp
2005-05-28, 19:10
Nä, det har jag nog missat...:mad: finns de kvar på sidan nånstans?

Pelagos ska vi inte missa då! Tackar för tips!!bye_bye
Mvh Anneli

Jadå. Klicka på "Läsarhörna" i spalten till vänster. Sedan på "Resebrev" och så på "Resebrev 2004", längst ned på den sidan, och bläddra neråt en bit till alla Karpathosrapporter.

Trevlig läsning! :D

Karin

Nora
2005-05-28, 23:46
Enig med Karin, det er ikke plass til å skrive om alt som du ikke må gå glipp av! Men det jeg absolutt MÅ når jeg er på Karpathos, er å være på stranda i Amopi, spise på Golden Beach i Amopi, spise på Four Seasons i Amopi, ta en biltur til Apella-stranden (den er så vakker), drikke mange drinker på Akropolis i Pigadia, og spise på Arhontiko i Pigadia. Det er veldig ille, for etter tre turer til Karpathos, har jeg ennå ikke besøkt Pelagos, men det skal absolutt skje i år! Håper - nei, forresten, jeg er SIKKER på at dere kommer til å få en kjempefin tur til Karpathos!

Mvh Nora