handdator

Visa fullständig version : Så var det bokat.


Janérik
2007-03-03, 21:58
Äntligen har jag kommit mej för att boka årets tur.
Det blev avgång 14/6 till Kos och hemfärd tre veckor senare från Samos, blev billigare med tre veckor än två veckor (om man bortser från kringkostnader) så det fick bli tre veckor denna gång.
Nu är det bara lite lätt planering kvar och runt 100 dagar om jag inte missat nåt av värde.

Mvh Janérik

Hellen
2007-03-03, 22:27
Härligt!_B-anana

// Helén - som febrilt letar ny resa, just nu ser det ut som om det blir Stockholm-Aten med Sterling.
Kanske bäst att kolla upp Sterling innan jag bokar, det är ju ett danskt lågprisbolag och lågprisbolag är luriga:eek:

inkfish
2007-03-03, 22:28
Härligt Janerik!

Vilka öar tänker ni er?

Janérik
2007-03-04, 21:16
Förhoppningsvis hinner vi till Kalymnos redan första kvällen, ankommer Kos 23.30 eller nånting liknande.
Sedan har vi funderat på Leros och Patmos, eventuellt Fourni också. Vi får väl se vad vi hittar på.

Mvh Janérik

Riitta
2007-03-04, 21:19
Kalymnossnyft_drop snyft_drop En härlig början:) Bra rutt ni har valt:)

Riittabye_bye

aris4
2007-03-18, 01:21
Jaa jättebra val.
Först Kos, Mastichari och sen Kalymnos. Kan inte bli bättre._B-anana klapp_klap

Hjalta99
2007-03-18, 07:42
Jaa jättebra val.
Först Kos, Mastichari och sen Kalymnos. Kan inte bli bättre._B-anana klapp_klap


Håller med föregående talare! Vilken smakstart!
Tyvärr ser det inte ut att bli någon vårresa för mig i år :( . Jag får satsa på en höstresa i stället men det är ok det med :D ! Men det känns tungt att inte ha nåt lite närmare i tiden, vanans makt är stor... Ang_elx
Hälsn
Eva

NewAnn
2007-03-18, 18:18
Tyvärr ser det inte ut att bli någon vårresa för mig i år :( . Jag får satsa på en höstresa i stället men det är ok det med :D ! Men det känns tungt att inte ha nåt lite närmare i tiden, vanans makt är stor... Ang_elx

Ja det är bara att hålla med, hoppas på en resa i September men det känns så långt borta. Fast det är väll bara att ge sig till tåls och njuta av den svenska vår och sommaren istället.
Ha en trevlig resa Janérik bye_bye
Mvh Ann