handdator

Visa fullständig version : Ännu mer KANONBRA musik!!


Lissi
2007-03-03, 17:46
Oj så glad jag är över mina DVD-köp förra veckan i Aten! klapp_klap
För er som gillar lite annorlunda, men väldigt vacker musik måsta jag bara rekommendera en DVD för 14,10 euro... "Stavros ta Nota" Grammes ton Orizonton och inspelad på Megarou Mousikís 17 o 18 mars 2005..Sångare är Yannis Kotsiras, Laurentis Maxairitsas, Xristos Thibaioz och Yiannis Koitras..SUPERBRA! Lite småjazzig och väldigt vacker!!!
Så himla kul det är när man köper en DVD för ett vackert omslag och hittar en underbar musikalisk "pärla!" Omslaget är i gult och orange med en båt uppdragen på land..Man ser bara fören...
Den DVD:N kommer att spelas ofta här i huset!

Lissi - som bara MÅSTE dela med sig av glädjen!_B-anana

Siri A
2007-03-03, 18:21
Tack för tipset Lissi, ska hålla utkik efter den nu i sommar,
nån som vet en musikaffär med bra sortering på Naxos??

// Siri bye_bye

Admirala
2007-03-03, 18:22
Javisst er den fin! Måtte sette den på nå, når jeg leste dette. Kjøpte den for et års tid siden, og har liksom glemt den.
Takk for påminnelsen! klapp_klap

Riitta
2007-03-03, 18:52
Hur kunde jag missa den i Atensnyft_drop

Riittabye_bye

Lissi
2007-03-03, 19:05
Hur kunde jag missa den i Atensnyft_drop

Riittabye_bye

Du blev inte inlåst i Metropolis, när det var demonstrationer!!:D ;) Därför missade Du den!

Riitta
2007-03-03, 19:12
Det var säkert därför:o :D

Riittabye_bye

Lissi
2007-03-03, 19:20
RIITTA!

Hittar jag den till samma bra pris om 3,5 veckor i Grekland, på flygplatsen eller på Peloponnessos , så kan jag köpa den till Dig! Du kommer väl till Lund 5:e maj???

Lissi

Riitta
2007-03-03, 19:33
Det vore ju snällt om du kunde köpa den nu när kanske ingen i familjen kommer till Grekland efter FlyMe katastrofen:mad: Så långt som till maj har jag inte orkat tänka ännu:o
Vi får se hur det blirAng_elx

Riittabye_bye

Lissi
2007-03-03, 20:25
OJ! Tillhör Ni också de drabbade??? Självklart köper jag DVD:N om jag ser den...Så löser vi det ekonomiska när vi träffs!!!

Lissi