handdator

Visa fullständig version : Parios' konserter slutsålda, hur är det möjligt?


qui
2007-03-01, 00:14
Jag är ett frågetecken.

Jag har i ca en vecka planerat att boka biljett till nån av Giannis Parios' konserter på Megaron i Aten (ska dit om tre veckor). Biljetterna släpps den 28 februari, står det. Så lite efter midnatt (för ett dygn sen) provade jag boka, men då stod det att internetförsäljningen börjar ett dygn efter den "vanliga" försäljningen (varför??)! Så jag provade nu, lite efter midnatt, och då står det "There are no available tickets" på samtliga fyra konserter!! Jag har alltså inte ens fått en chans att boka biljett!

Vet nån av er som bor i Aten hur detta funkar? Är det bara så att folk kastat sig över biljetterna och att man ska hämta ut dem efter x antal dagar och att några sedan inte gör det (som här när man bokar via Ticnet)?

Det blir min första Atenresa och jag vill verkligen se åtminstone en "stor" artist... =(

karinafp
2007-03-02, 16:43
Vi har aldrig bokat via internet, så jag vet inte hur just det brukar gå till, men om du vill se någon stor artist, så sjunger ju fortfarande både Antonis Remos, Notis Sfakianakis, Sarbel, Pasxalis Terzis, Themis Adamantidis, Tolis Boskopoulos och Giannis Ploutarxos, bara för att nämna några.

Titta in på Athinorama och se något av det som bjuds:

www.athinorama.gr/nightlife/data/categories/default.asp?id=103 (http://www.athinorama.gr/nightlife/data/categories/default.asp?id=103)

Vi brukar ringa ner och boka bord några veckor innan. Lycka till!

Karin

Frappe
2007-03-02, 17:59
Som Karin säger ring ner och boka bord / plats istället!


Camilla

qui
2007-03-03, 10:57
Tack för svar! :)

Nu känner jag mig lite dum och frustrerad på samma gång - på den sidan som Karin länkade till ser jag konserter med priser på allt från biljetter till whiskyflaskor - men inga konsertdatum! Är jag blind? :(

Riitta
2007-03-03, 13:12
Dom flesta sjunger från torsdag till söndag:)

Riittabye_bye

qui
2007-03-03, 19:50
Dom flesta sjunger från torsdag till söndag:)

Riittabye_bye

Varenda torsdag till söndag? =O

Riitta
2007-03-03, 21:43
Visst,men vet inte hur länge till:o Det kommer ut en ny athinorama varje torsdag och där kan man ju se ifall dom fortfarande håller på.
Skulle tro att dom flesta slutar före påskAng_elx

Riittabye_bye