handdator

Visa fullständig version : Lesvos!


darleen
2005-05-27, 19:48
Skulle va kul o höra från er som varit och semestrat i år!? Alltid lika kul o läsa vad folk ser o gör på ön!

I love that island!!

Amsterdammer
2005-06-14, 17:36
Skulle va kul o höra från er som varit och semestrat i år!? Alltid lika kul o läsa vad folk ser o gör på ön!

I love that island!!

Vi är fem vuxna och två tonåringar som åker i tre veckor. Start 18 juni från Köpenhamn klapp_klap. Vi besöker Grekens släkt på ön. Voi bor på tre ställen, hör av oss och rapporterar i forumet vid hemkomsten

Amsterdammer

bye_bye

turbolisa
2005-06-21, 23:55
åker ner till ön den 31:e juli.. ska hälsa på släkten o vänner som vanligt. Kommer nog enbart vara i Plomari med lite utflykter till närliggande byar o en sväng till Mytilini.

Lisa :)

darleen
2005-06-22, 11:16
Jag åker den 27/7!!! Längtar såååå
Jag måste hälsa på alla mina vänner i plomplom och såklart i ag. isidoros

Suzzana
2006-02-05, 14:32
jag/vi har åkt till din favorit ställe i några år nu. Och älska den lika mycket som jag tror att du gör!! Vi har redan bokat för i år men gjörde det innan vi såg reklamen för Airtours. Man kunde åka 3 vk om man betallde lite extra (400kr?) men de visste inte riktig om en längre tid. men det är fantastiskt. Hoppas att de finns nästa år. Vi kanske har setts i Plomari?
Hör av dig!
Suzzana

darleen
2006-02-06, 12:37
Ja det kanske vi gjort! Plomari är ju inte så stort!

Sigrun
2006-02-11, 18:16
Var i Plomari og Lesvos 14 dager i september i fjor, for første gang, og vi likte oss veldig godt! Bodde på Maria Apartments i ytterkanten av byen (retning Agia Isodoros) og hadde en fantastisk utsikt over havet og byen. Vi badet rett nedenfor på en strand der det var toppen 10 mennesker. Leide bil i tre dager og besøkte de mest kjente byene og stedene. Var innom Agia Isodoros en gang og badet også. Hellas er topp!

Vennlig hilsen
Sigrun :)