handdator

Visa fullständig version : Mycket mygg???? Kalo Nero


piaw
2007-02-14, 21:27
Läste här nånstans att det är mycket mygg i denna delen av Grekland, Kalo Nero?? Stämmer det ?

anneli56
2007-02-15, 09:39
Läste här nånstans att det är mycket mygg i denna delen av Grekland, Kalo Nero?? Stämmer det ?

Vet ej om det är fler mygg där än annanstans,men när vi är nere i Koroni trakten,det är ju inte så långt därifrån, så besväras jag jättemycket av myggen.Får massor med kliande utslag,men det finns bra kylande salva på apoteket där nere,kommer ej ihåg vad det heter,men visar man myggbetten så förstår dom.
Önskar er underbar semester i Kalo Nero.
Anneli:)

Elisalinn
2007-02-15, 12:16
Vi kom hem från Lefkas i söndags, vi blev båda myggbitna under nätterna, det kliar inte riktigt så mycket som "sommarmyggen" men obehagligt ändå. Jag vet inte hur många jag avlivade i sovrummet. Kanske de vaknade till liv när vi satte på värmen.

Agda
2007-02-15, 13:59
Myggor finns det säkert men inte mer än någon annanstans. Jag tycker det är jobbigt med myggen även om jag nu inte får så stora besvär som när jag flyttade hit. Har därför alltid "myggdödare" i vägguttaget! Det har inte regnat så mycket och blir kanske mindre myggor i år.

Agda