handdator

Visa fullständig version : Grekiska i Västmanland?


Ioslina
2007-02-14, 19:24
Försöker med ljus och lykta (!!!) försöka komma in på någon grekiska språkkurs.... Med både ABF och Medborgarskolan får för få anmälda, så de blir inställda, både i höstas och i våras! Vad gör man!? Hittade på en länk som man lär sig bokstäverna. Bara de är ju rena rama grekiskan!!!! Så det kan ju vara bra att traggla, fast "läraren" på nätet säger "BRAVO" hela tiden, ifall jag klarar det, lite dryg att höra!!!
Någon som har något annat förslag hur jag ska göra för att få lära mig grekiska.. finns det inte någon distans kurs alls???

AnnikaLi
2007-03-06, 21:17
Hej, har du kollat med Grekisk Svenska Föreningen i Västerås om dom har nåt tips? Tel 021-414566.
/Annika

Ioslina
2007-03-07, 11:30
Nej! Det har jag inte kollat!!! Tack för det tipset!
Hade tänkt anmäla mig till grekiska på distans, men det är väl svårare att plugga så, i alla fall när det gäller grekiska, som är rena rama grekiskan!flabb_flab

JohanN
2007-03-07, 15:36
Hej! Säg till om du hittar någonting för jag försöker också hitta en kurs i grekiska på någorlunda nära håll. Kan säkert få med mig ett par till också, men har inte tillräckligt med intresserade vänner för att fylla ABFs och Medborgarskolans krav. Har anmält intresse flera terminer i rad nu och det blir aldrig av att kursen startar, just på grund av för få anmälningar...

/Johan