handdator

Visa fullständig version : Haris Alexiou på Megaro Mousikis


Marianne
2007-02-11, 16:52
Kollade just programmet på Atens stora fina konserthus och såg att Haris Alexiou ger tre konserter den 26, 27 och 28/2 kl. 20.30.
Men helt utsålt förstås.

Skriver detta i alla fall för att det kan vara värt att kolla även på denna sida angående konserter om man planerar ett besök i Aten om vintern.

Konserthuset och Alexiou - vilken underbar kombination. Det måste vara toppen av upplevelse! Någon som ska se konserten?

Lissi
2007-02-11, 17:17
Kollade just programmet på Atens stora fina konserthus och såg att Haris Alexiou ger tre konserter den 26, 27 och 28/2 kl. 20.30.
Men helt utsålt förstås.

?


..så kul att vi åker hem den 25:e.....:mad: :mad: Jag hade garanterat försökt stå utanför och försökt få en svart biljett..eller 2! Juste tid i alla fall för oss medelålders!;)

Lissi - som får trösta sig med hennes fina DVD!

kari
2007-02-17, 18:12
Konserthuset och Alexiou - vilken underbar kombination. Det måste vara toppen av upplevelse! Någon som ska se konserten?
Nei snyft_drop snyft_drop snyft_drop , men en som så v e l d i g gjerne ville ha vært der snyft_drop Kari

qui
2007-02-20, 22:51
Ja det var ju typiskt, ska till Aten den 19 mars (min första Atenresa)! Såvitt jag vet är den enda "stora" artisten som ska spela där de dagarna Giannis Parios, så det blir han. Men Haroula, nääär ska man få se henne... :(

Frappe
2007-02-21, 20:14
[QUOTE=Marianne;74650]Kollade just programmet på Atens stora fina konserthus och såg att Haris Alexiou ger tre konserter den 26, 27 och 28/2 kl. 20.30.
Men helt utsålt förstås.

Var tyvärr försent ute och hann inte få någon biljett, men tänker kolla om det blir någe avbok och köpa på plats!


Camilla

Frappe
2007-03-02, 18:35
Har jag haft tur eller inte! _B-anana Svärmor är medlem i Kapi = pensionärs förening i Kiffissia och de hade köpt biljetter för 12 personer...nu blev det så att en av kvinnorna var tvungen att avboka sin biljett = HURRA för mig! Lite orolig var jag när vi skulle in då biljetten var köpt med pensionärs avdrag... Men det gick hur bra som helst så jag hade en hel kväll med 11 kvinnor alla över 68 år den äldsta var 91. Känndes som om konserten bara blev en "bisak" härligt pigga kvinnor med LUST till livet!_B-anana _B-anana
Kan ialla fall tilläggas att Haris var toppen = som alltid!


Camilla

Lissi
2007-03-02, 19:48
ÅHHH! Avundsjuka är inte kul...men lite är jag allt!!:o :o

Jag har just avnjutit nästan 2 timmar Yannis Parios på en kanonDVD och konstaterade just att "Nu är det bara Haris jag inte sett live av mina tre favoriter Dalaras, Alexiou och Parios"... Men jag ger mig inte!! Innan jag eller Alexiou dör så ska jag ha sett henne live!!

Lissi

qui
2007-03-03, 11:00
Innan jag eller Alexiou dör så ska jag ha sett henne live!!

Jag har precis samma mål här i livet :D