handdator

Visa fullständig version : Fototävling special!


Lissi
2007-02-09, 11:11
När jag ser alla bilder som Janne (och Camilla) lägger ut blir jag SÅ glad för de är så FINA!!
Tänk vad roligt det skulle vara med en specialfototävling i samma kategorier om vi tävlat i.. inklusive bästa tröjbild..Janne lägger ut ett antal bilder (10-20?) i var kategori och vi röstar!! Nya kategorier skulle givetvis också vara kul....Bästa utsikt, bästa matbild, bästa "mitt i Greklandsvardagsbild t ex. Jag är säker på att det skulle bli en jättebra tävling..och ett pris delas GIVETVIS ut vid 10-års Kalimerafesten;) :D (..var nu DEN blir?:confused: Ang_elx ) Vinner gör ni ju!!!
Vad säger Du om det Janne?? Det kanske tar för mycket tid, men nån gång skulle det vara kul...

tycker Lissi

KosAnn
2007-02-09, 12:06
Jag ser fram emot 10 års fest. LET´S PARTY!!!!!!!!!flabb_flab flabb_flab
Kul med fototävling också förstås. :D
Annika/GBG

Abi
2007-02-09, 12:33
Jaa, fina bilder kan man inte få för mycket av:p!

10-årsfest låter också kanon, om man nu bara har tillfälle att gå:confused:.

bye_bye Abi

Kalimera
2007-02-09, 14:28
Vad säger Du om det Janne?? Det kanske tar för mycket tid, men nån gång skulle det vara kul...Visst vore det kul. Ännu roligare vore det om alla kunde delta. Vi kanske skulle fixa till en extra fototävling i vår, i en kategori vi aldrig haft. Jag ska fundera lite. Det får ni gärna också göra. ;)

Kalimera
2007-02-09, 14:32
Kalimera fyller 10 år den 15 maj. Det vore fantastiskt om vi kunde fira det på något sätt. Tio år är en lång tid. En del har varit med ända från början. Fler har tillkommit allteftersom. Nu är vi nästan som en jättestor familj. :)

Jag har för tillfället inga planer på att fixa något. En så stor fest tar både tid och kraft att arrangera. Jag vet vilket jobb Hasse och Rasmus la ner inför första Kalimerafesten. Men så blev den bra också. :D

Lissi
2007-02-09, 14:32
..och DÅ tycker jag att DU och Camilla ska vara med..Det är ju annonyma bilder och INGEN skulle tro att Du på något sätt fuskade..Det skulle faktiskt vara kul!!

Lissi

Lissi
2007-02-09, 14:38
Jag har för tillfället inga planer på att fixa något. En så stor fest tar både tid och kraft att arrangera. Jag vet vilket jobb Hasse och Rasmus la ner inför första Kalimerafesten. Men så blev den bra också. :D

Men visst vore det kul! Vi kunde väl göra det enkelt...Bara vi får hjälp att hitta en STOR restaurang med många platser i STHLM så kan ju var och en boka sig själ direkt till restaurangen och att vi då vet vilken meny det blir..Så gör vi på Eros när Skånegänget träffas... Var och en anmäler sig själv och avbokar vid ev förhinder... Sen kan vi fundera på underhållning...ALLA vill säkert hjälpa till!
..och visst kan vi vänta till okt...i samband med OXIdagen som år 2001

Lissi

Kalimera
2007-02-09, 14:45
..och visst kan vi vänta till okt...i samband med OXIdagen som år 2001Det var ingen dum idé Lissi!

Riitta
2007-02-09, 16:51
Låter bra,både fototävling och fest:D
Riittabye_bye

Lindiz
2007-02-09, 18:33
Synd man bor så långt norrut... fester är ju alltid kul

Och fototävlingar gillas skarpt.:D

CarinaN
2007-02-09, 21:06
Håller med - både vad gäller fototävling och FEST!_B-anana

Carina

bob-kåre
2007-02-10, 00:45
Visst vore det kul. Ännu roligare vore det om alla kunde delta. Vi kanske skulle fixa till en extra fototävling i vår, i en kategori vi aldrig haft. Jag ska fundera lite. Det får ni gärna också göra. ;)

Förslag på kategori: "Det här får mig att längta till grekland" tycker jag skulle passa bra nu innan "säsongen" drar igång.

bob-kåre
2007-02-10, 00:47
Kalimera fyller 10 år den 15 maj.
Då är jag på kreta, måste komma ihåg att fira det _B-anana

Riitta
2007-02-15, 19:09
Litet förslag till fototävlingsmotiv:) .Ogrekiskt.Alltså sådant som inte stämmer med ens bild om Grekland:o
Vi har ju våra inre bilder och föreställningar och ibland ser man ju något som ser helt annorlunda ut vad man har väntat sigAng_elx
Hoppas ni förstår vad jag menar:o

Riittabye_bye