handdator

Visa fullständig version : Hotelltips!!


Siri A
2007-02-07, 16:35
Hej!

Vi har tänkt att bo fyra nätter i Katapola på Amorgos i mitten på juni i sommar...
Vi undrar nu om någon kan rekomendera ett bra boende med morgon-eller kvällssol??? (ej över 30 euro/natt)

Tacksam för svar :D
/// Siri

sussputt
2007-02-08, 10:04
Hej
Eleni Rooms är kanon! Vi bodde där i maj förra året och betalade 25 E, det är väl lite dyrare i juni skulle jag tro. Läs mer på sidan om Amorgos! Ha en trevlig resa!
Owe

mattias
2007-02-08, 16:07
Eleni Rooms skulle jag oxå rekomendera. Bästa kvällssol får du inte i Katapola. Fråga gärna efter ett rum långt uppe i huset så är utsikten extra fin! :)

Siri A
2007-02-08, 16:58
Hej!
Har oxå läst om elini rooms...de har väl morgonsol????
Någon som vet hur mycket det kostar per natt i Juni, 30 Euro???

/// Siri :)

mattias
2007-02-08, 17:19
Hej!
Har oxå läst om elini rooms...de har väl morgonsol????
Någon som vet hur mycket det kostar per natt i Juni, 30 Euro???

/// Siri :)

Eleni har i allafall kvällsol. Solen hade nog gått upp när vi steg upp.
Det är möjligt att man kan se soluppgången men det är ganska höga berg på den sidan där solen går upp.

ENIAC
2007-02-08, 19:38
Återigen slår jag ett slag för Pension Amorgos! 25 euro natten betalade vi i juni förra året. Man har första parkett ut mot hamnen och kan sitta på balkongen och titta på folk som traskar förbi nedanför. Vi ska bo där detta år också tänkte vi och vi kommer troligtvis vara där samtidigt som du bye_bye Kanske dumt att tipsa dig; du kanske snor det sista rummet! ;)

Siri A
2007-02-08, 20:05
aaa, Pansion Amorgos....har det kvällssol??

// Siri Ang_elx

Hellen
2007-02-08, 20:28
Återigen slår jag ett slag för Pension Amorgos! 25 euro natten betalade vi i juni förra året.

Är det någon som bott där i slutet av juli böjan på augusti och kan ge oss en hint om prisbilden?
//Helén

blues
2007-02-09, 14:07
Hej Siri A!

Läste att du letar efter bra rum i Katapola under juni. Brukar inte skriva om våra smultronställe, men ibland blir jag lite trött över att man nästan enbart ser rekomendationer till ett fåtal pensioner i Katapola. Så med anledning av detta kan vi faktiskt rekomendera dig rum hos Titika Pension. Vi har bott där de senaste 14 åren (av totalt 16 år på ön) och vi kommer att bo där i sommar också.
Hos Titika är det lungt, skönt, rent och framförallt underbara människor som ser till att du/ni får en bra semester på Amorgos!

Hälsningar
Jimmy

Siri A
2007-02-09, 19:06
Hej!
Titika Pension låter bra, någon som vet vad det kostar där per natt i juni??

Tack för alla tips...nu är det bra svårt att välja, men vi får ju kolla runt lite på plats också...och se vad som ser finast ut...!!!

/// Siri

Malina
2007-02-12, 10:25
Hos Titika får ni det SÅ bra!!!!!

mattias
2007-02-15, 18:48
Här är bilder på solnedgången från Eleni Rooms bl.a.
http://www.kalimera.nu/bilder/solnedgang/amorgos.html