handdator

Visa fullständig version : Hjälp två vilsna själar ;)


fiolaa
2007-02-06, 00:52
Hallå!

Jag och en tjejkompis tar studenten nu till sommaren-
och för att fira oss själva,
tänkte vi unna oss en semester..

Vi vill ha sol, bad, god mat, äventyr&
lagomt med fest.

Tror ni att Rhodos är ett bra alternativ?

Och om vi isf bestämmer oss för att åka dit-
vilket flygbolag rekomenderar ni?
Och har ni tips på bra hotell,
med ungdomlig autmosfär?

Uppskattar alla tips vi kan få!

Tinitus
2007-02-06, 18:30
Hej !! Rhodos är ett jätte bra alternativ. Där finns en blandning av allt. åker själv dit varje år med tjejkompisarna. Den bästa arrangören tycker jag är Ving. Dem har bäst service för de pris man betalar.Men det är ju en smak sak. Det finns ju särskilda ungdoms hotell om man vill ha ett mer "party hotell".. fast jag kan tycka att det blir lite föör mycket.Apollo har acandia.. det är billigt och inge familje hotell. men de är lite petiga med volymen.

siraja
2007-02-07, 19:56
hej!!!!!!

Rhodos är ett utmärkt val om jag får säga det själv, rhodos har något som passar alla.. fest eller inte.. om man inte är så noga med hotellet rekommenderar jag hotel mimosa, härlig personal och underbar stämmning, dock är det lite "sunkigt" men relativt billigt.. ligger nära till allt!!! ett annat hotell är constantin lite "flådigare" men även det suveränt... hoppas att ni får en underbar vistelse på rhodos...........

elinor_b
2007-03-05, 12:12
hej där!
Jag har varit på Rhodos 4 gånger nu och jag älskar det. Det är perfekt att vara där förbåde semester och fest. Det bästa stället ni ska vara på är då bargatan som ligger i Rhodos Stad. Ett bra hotell är Europa och ligger precis vid vattnet och centralt. flabb_flab

hoppas ni får en bra resa!


Hallå!

Jag och en tjejkompis tar studenten nu till sommaren-
och för att fira oss själva,
tänkte vi unna oss en semester..

Vi vill ha sol, bad, god mat, äventyr&
lagomt med fest.

Tror ni att Rhodos är ett bra alternativ?

Och om vi isf bestämmer oss för att åka dit-
vilket flygbolag rekomenderar ni?
Och har ni tips på bra hotell,
med ungdomlig autmosfär?

Uppskattar alla tips vi kan få!