handdator

Visa fullständig version : Tips på boende i Georgioupolis!


Mia62
2007-02-04, 22:21
Hej! Vi är en resvan familj på 2 vuxna och 2 barn som tänkte ta endast flygstol till Kreta i september/oktober. Vill bo i Georgioupolis , nån som kan tipsa om bra boende till vettigt pris, studio eller lägenhet. Tack på förhand. Ang_elx

Janérik
2007-02-04, 22:24
Nu har jag ingen erfarenhet av Georgoupolis men i september / oktober finns det ingen anledning att förboka, bara att titta vad som finns då ni kommer dit så ser ni vad ni får.

Mvh Janérik

go-north
2007-02-06, 19:49
Hejsan, kolla Hotell Deep BLue Sea eller Papadakis i Georgioupoli!! Båda bra samt förmånliga. Bott över tio gånger på dessa och alltid varit 100% nöjd.
Du skriver in nmanen på Google så hittar du dem.

ENIAC
2007-02-06, 23:47
Grattis till ett bra val!
Georgioupoli är en jättemysig by där ni säkert kommer att trivas. Jag har bara bott på ett hotell där och det är Zorbas. Mitt emot hotellet finns en inhägnad, och säkerligen diskutabel, lekpark. Det är ett fint, familjedrivet hotell med egen restaurang där man som gäst får tio procent rabatt. Personalen är jättetrevliga och man får bra service. Vet dock inte vad det kostar att bo där per natt, då jag åkte charter dit.

bjorn
2007-02-07, 06:21
Vi bodde 2 pers på Zorbas i september -06,betalade 33 euro inklusive AC.Vi stannade 4 nätter.I Georgioupolis är det nära till allt,stranden,matställen,folkliv
bussar till både Chania och Rethymnon går med täta turer.bjorn

Lindiz
2007-02-07, 17:21
Vi har bott på flera olika ställen i Georgioupolis. Nu senast bode vi hos Haris Rooms. Vi var mitt i juli och betalade 40 tror jag... så i september/oktober borde ni kunna få bra pris.

Jättetrevlig ägarinna. Helt OK lägenhet, mitt i centrum men inte efter den lilla huvudgatan så det var väldigt lugnt. Och så den jättestora lekparken nästan vägg i vägg - mkt uppskattad av junior! :D

BrittM
2007-02-12, 18:50
Hej!

Vi bodde på Deep Blue Sea i juni -05 och trivdes väldigt bra. Stranden finns bara tvärs över gatan så jag tog alltid ett morrondopp. Trots att det var ovanligt varmt med temperaturer över 30 den veckan så var rummet ändå svalt. Bra städat, rent och snyggt.

Britt