handdator

Visa fullständig version : Special Edition - ALEXIOU


kari
2007-01-27, 09:11
:D - denne go'biten "fant" jeg på Musical i natt.
Det er en Live dobbel Cd ( 39 spor ) + DVD (18) med Alexiou :D - den ble utgitt 9.desember. Her er linken til mer info :
http://www.musical.gr/cddetails.scr?gui_language=2&CD_code=0602517183490

bye_bye Kari

kari
2007-01-27, 13:12
Musical er et nettsted med virkelig rask og hyggelig service :D - det gikk jo som det måtte Ang_elx
Alexiou er min Nr 1 av de kvinnelige greske sangere klapp_klap , jeg bestilte i natt og før kl 12.00 i dag fikk jeg mail :) - med sporingsnummer på sendingen, kjempebra :) De sender rekommandert og tar € 6,50 i porto/eksp avg.
bye_bye Kari

Annki
2007-01-27, 13:59
TACK för tipset Kari! Alexiou tillhör mina favoriter, så nu vet jag i alla fall en skiva jag ska köpa i sommar.

Ann-Kristin

Lissi
2007-01-27, 16:39
TACK för tipset..Har redan beställt fast jag har de flesta av sångerna redan..men DVD:n är värd priset!!
Jag kunde inte ens vänta tills Aten om 3 veckor...:D
Jag har flera gånger tidigare beställt genom samma och det funkar klockrent!

Lissi

Ivi
2007-01-27, 21:46
Tack så mycket för tipset! Denna skiva/DVD ska självklart handlas i maj i Chania. Vill alltid handla mina skivor på plats. Svårt att förklara varför egentligen...antar att jag vill så gärna gå runt i dessa grekiska musikaffärer och prata med personalen om mina favoriter. De är alltid lika glada över kunder från Skandinavien, som är intresserade av grekisk musik. :)

Ivi

kari
2007-01-29, 18:31
TACK för tipset..Har redan beställt fast jag har de flesta av sångerna redan..men DVD:n är värd priset!!
Jag kunde inte ens vänta tills Aten om 3 veckor...:D Lissi
Skal bli herlig å se/lytte, Lissi klapp_klap

Dere må vente litt lenger, Annki og Ivi, jeg synes også det er hyggelig å kjøpe musikk i Hellas, håper dere får tak i denne "Special Editions" :D
bye_bye Kari