handdator

Visa fullständig version : Kithira - bilder


Tom
2007-01-17, 18:02
Hej !
Jag har för tillfälligt lite Kithira-bilder på "webben" som jag gärna delar med mig . Titta in här : http://picasaweb.google.se/gustafsson.tom/KithiraBilder02

/ Tom

Ioannis
2007-01-17, 18:43
Fina bilder Tom!
Kithira är en av mina favorit öar.

Marie_W
2007-01-17, 19:55
Dom bilderna är verkligen super fina!!
:) Marie

Titti
2007-01-17, 21:53
:p Ååå, vad härligt! Kithira är min önske-ö. Jättefina bilder, Tom!

kari
2007-01-17, 22:03
Hej !
Jag har för tillfälligt lite Kithira-bilder på "webben" som jag gärna delar med mig ./ Tom
Takk for det, Tom :) Deilige bilder :D
Kythira skulle vi også ha besøkt igjen, var der i påsken for 3 år siden. bye_bye Kari

Marianne
2007-01-17, 22:05
Härliga bilder, Tom. Tack för att du delade med dig!
Kithira lockar verkligen.

Kalimera
2007-01-18, 11:22
Det är fantastiska bilder Tom. Att jag aldrig ska lyckas ta mig till Kithera! :mad: En vacker dag ska jag bara åka dit!

Soleil
2007-01-20, 16:42
Hej !
Jag har för tillfälligt lite Kithira-bilder på "webben" som jag gärna delar med mig . Titta in här : http://picasaweb.google.se/gustafsson.tom/KithiraBilder02

/ Tom


Tack för de fina bilderna, resefebern stiger!

Lissi
2007-01-20, 16:51
ÅH så härliga bilder!
Det kanske blir en sväng med bilen dit om det finns bilfärja, vilket det ju måste finnas, när vi är på Peloponnessos i månadsskiftet mars - april. Nu har vi bestämt oss att åka en vecka runt då det ju inte blev av i somras pga att alla rum var så dyra. En vårvecka får man mer för pengarna s a s...;)

Lissi

Tom
2007-01-20, 17:42
ÅH så härliga bilder!
Det kanske blir en sväng med bilen dit om det finns bilfärja, Lissi


Bilfärja går dagligen hela året från Neapoli !
Vårt rekomenderade boende öppnar i slutet på April .
/ Tom

Lissi
2007-01-20, 21:15
Bilfärja går dagligen hela året från Neapoli !
Vårt rekomenderade boende öppnar i slutet på April .
/ Tom

OK , men finns det husrum NÅGONSTANS på Kythera denna tid?? Är det någon som vet?


Lissi - med 4 Greklandsresor framför sig 2007

babsan
2007-01-20, 21:35
Mycket Härliga bilder, Tom :) .

Greklandslängtan är mycket stor. Mindre än 4 månader kvar nu.

Barbro :)

Tom
2007-01-20, 22:18
OK , men finns det husrum NÅGONSTANS på Kythera denna tid?? Är det någon som vetHär Lissi !

På detta ställe i Kapsali kan jag rekomendera dig.
Afrodite är öppet den tiden ! Bra läge & bra priser , vi har själva bott där -93 .
Lägger en länk i din inbox !
/Tom

Kaa
2007-01-21, 05:44
vilka fina bilder. nu blev jag ju ännu mer intresserad av Kythera. Men hur är vägarna? Har husbil o såg att färjan kommer in på norra delen av ön o campingen ligger på södra delen. o sen ytterligare problem: campingen öppnar 15 juni vad gör man innan det? vad kostar det att ta husbilen över till Kythera? hittar inga priser nånstans på nätet.
Läste även att campingen passade bäst till tält. blir mer o mer övertygad om att det inte blir nåt Kythera för vår delsnyft_drop
/Cecilia

goran
2007-04-16, 17:43
Hejsan
Jag heter Goran och ar bosatt pa Kythira. Nar var du har sist?

Tom
2007-04-16, 18:25
Hejsan
Jag heter Goran och ar bosatt pa Kythira. Nar var du har sist?

Hej !
Om det är mig du menar , så var jag på Kythira i September förra året.
Jag har bott nere i Kapsali varje gång jag har varit på Kythira.
Jag känner till en som heter Göran , han bor i Kalmitzi (A Pelagia.) Denna Göran Svanborg odlar oliver , och tillverkar olivolja.
Är han bekant ?

Undrar: Tom

goran
2007-04-17, 12:51
Hej Tom
Ja, det ar jag som skriver detta. Jag minns att du kom ner pa kaffe en vacker morgo.
Nu har jag lite problem med att lara mig att prata med folk har. Jag ar ju inte sa bra pa detta med datorer, men efter vad jag last sa ar det trevliga manniskor som besoker Kalimera.
Halsa hustru
Goran