handdator

Visa fullständig version : Veckans strand!


KosAnn
2007-01-17, 09:44
Hej Janne! Jag gillar verkligen veckans strand. Ser ut som en strand för mig. Vit sand, lite/ingen blåst/vind och lite människor. Kan den verkligen finnas i verkligheten eller är den tagen under lågsäsong? :(
Fantastisk var den i alla fall. Tack för underbara bilder. Man/jag blir så glad.
Annika/Göteborg

Elisabet
2007-01-17, 09:57
Här har du svaret :) (http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=7550)

KosAnn
2007-01-17, 10:48
Tack Elisabeth! Är dålig på att söka innan jag skriver om ett ämne. Skall försöka att bättra mig. :o
Annika

Elisabet
2007-01-17, 11:02
Vilken fin avatar du har förresten! Den kan du ha som bildgåta flabb_flab

inkfish
2007-01-17, 12:12
Jag tycker veckans bild är jättefin också! Det är lite deprimerande, varje gång Janne lägger ut en veckans bild så ser man direkt att den skulle hamnat på topp tre i fototävlingen:o

Kalimera
2007-01-17, 14:36
Vilken fin avatar du har förresten! Den kan du ha som bildgåta flabb_flabÄr också nyfiken på din avatar. Var ligger den märkliga kyrkan?

Kalimera
2007-01-17, 14:36
varje gång Janne lägger ut en veckans bild så ser man direkt att den skulle hamnat på topp tre i fototävlingen:oTack!

KosAnn
2007-01-24, 10:52
Vilken fin avatar du har förresten! Den kan du ha som bildgåta flabb_flab

Ja, som du ser Elisabeth så tog min man dig på orden och lade ut den som bildgåta. flabb_flab Vi hittade den här kyrkan förra året, och man kan ju tycka att när man har farit runt på den här ön (Kos) i 16 år så kan man bara inte hitta något nytt. Därför blev det en överraskning för oss när vi såg den här söta muren runt kyrkan. Jag har för mig att den låg någonstans mellan Tingaki och marmari. Men, minnet sviker. Jag har inget vidare lokalsinne kan jag glatt säga. :rolleyes: Letade länge i våra foton för att hitta en bra avatar, den här blev jag lite förälskad i. :p
Annika/Göteborg

Elisabet
2007-01-24, 10:59
OJ; har jag blandat ihop er :o :o :o
Ber 1000 gånger om ursäkt!!!

SÅ BRA att du har kvar din fina avatar och inte hade bytt tillbaka till den gamla som jag trodde när jag såg bildgåtan !!

Men nu har du ju berättat svaret innan han hann säga om vi gissade rätt... :rolleyes:

KosAnn
2007-01-24, 11:06
Ojdå!! Han kommer inte att bli glad på mig! :o
Men, det är inte så konstigt att du har blandat ihop oss. Vi pratar ju om samma ämne för det mesta. Dessutom har han pratat om att byta avatar. :p
Hur svårt kan det vara? flabb_flab Det är ju bara Kos som gäller! (för oss)
Blev glad att du tycker om min fina avatar. Visst är det roligt att man kan lägga ut en liten personlig bild som märke?
Annika